teodora Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som kan anbefale en flink fotograf i Haugesund? Vi er nyinnflyttet til byen og vil ta 1-ars bilder av gutten var. Haper noen kan hjelpe! Pa forhand takk ;-)
Pappas fultreffer :) Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Art Foto på Skre er veldig flinke tror jeg. Bildene ser veldig fine ut. http://www.art-foto.no/ Vi tenkte at vi skulle bruke dem i vårt bryllup til sommeren.
teodora Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Ok, takk for svar! Kjekt med litt tips nar man ikke er kjent i omradet ;-)
storebror og lillesøster Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Moderne foto er veldig flink. Jeg har allikevel min favoritt fotograt på Åkrehamn. Anne I. Håvarstein. Hun er kjempeflink. Fantastisk til å få fram uttrykk. Har dårlige erfaringer med art foto på barnehagebilder...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Tysvær foto i aksdal er også veldig flink. Flink og tålmodig med barn! se www.tysverfoto.no
Gullklompane mine Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg anbefaler ikke Tysvær foto. Jeg var ikke fornøyd med bildene de tok. Rotete studio som fanget all oppmerksomheten til jenta mi..
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Jenta mi var så opptatt med det som skjedde rundt seg, så fokuset var på rett sted hos oss. Vi var iallefall fornøyd, og flere i familien har tatt bilder der og er også fornøyd. Men, for all del; en har lov å være misfornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå