Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også..men er ikke det noen dager til du har ikm?

har ikm i morra jeg..men har så mange rare symptomer som jeg ikke har når jeg bare venter TR.. så forsatt ett lite håp her..

Skrevet

Jo, har vel egentlig ikke ikm før søndag eller mandag... Men har hatt litt blodig utflod tre dager nå, så tror nok ikke det er noe håp lenger denne måneden... Krysser heller fingrene for deg, jeg! ;)

Skrevet

kjipt da... :(

håper TR går over fort slik dere kan prøve igjen snart..

men kan jo være festeblødning visst dett ikke er så mye blod i utfloden da.. eller? skulle kanskje blitt positiv den testen da..

Skrevet

Litt kjipt, men jeg ble ikke så skuffet denne gangen, hadde ikke så veldig troen på at det hadde klaffet... Har egentlig time til legen min neste uke, men vurderer å avlyse. Tror ikke jeg er så klar for noen ev. utredning nå, blir bare så innmari opphengt i denne prøvingen, og følelsene går i berg-og-dalbane... Dessuten har vi så mange planer utover våren og sommeren som jeg gleder meg til, så tror vi skal ta det veeeeldig rolig med prøving, og bare nyte livet!

Skrevet

blir fort opphengt i dette her ja..

sikker på at du blir gravid i løpet av våren og sommeren når du ikke tenker så mye over det.. :)

da jeg ble gravid med jenta vår trodde jeg det kom til å ta laaangt tid før vi klarte det..så tok det hele med ro og bare koste oss...hun satt på 1 pp.. :) hehe..tror sambo følte seg snytt..:P hehe..neida

Skrevet

Testet negativt i dag jeg også:( Er 5 dager over IKM og ingen tegn til TR her. Tatt blodprøve i dag da som jeg får svar på over helgen. Skal også ta ny blodprøve igjen på mandag

Skrevet

Jeg har også testet neg. Ingen mens i sikte, så fortsatt håpefull.....

Skrevet

LucyQ: Når har/hadde du IKM?

Skrevet

Jeg testet også negativt i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...