Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags leker er favoritt leker til deres barn på ca 8 mnd?

Merker at de "gamle" lekene til junior begynner å bli litt kjedelige, er liksom ikke biteringen som er in for tiden:)

Så tenkte å dra å handle litt nytt, men er litt usikker på hva som vil falle i smak. Så håper dere vil komme med litt erfaringer og forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe moro:D Hadde akkurat samme tanken i går:) han er også 8 månder:)

Skrevet

jeg tenkte vi skulle kjøpe en "putteboks" nå etterhvert. sånn boks man kan putte på firkanter, sirkler osv..

hun har akkurat lært seg til å sette seg opp selv så det er vel kanskje best om babyen sitter av seg selv for å leke med den..

Skrevet

He he artig. Virker som de har kommet inn i en ny verden når det gjelder leker:) Har liksom blitt mere barn enn babyer, så de skjønner mere dette med å leke osv:)

Skrevet

Han har en sånn putteboks, men han klarer ikke å sitte ennå så blir litt vanskelig for han:) Gleder meg til han klare å sette seg opp, blir litt lettere å leke da:)

Skrevet

Her trenger vi ikke kjøpe nye leker, det er kjøkkenredskapene mine som er mest pop her. Pleier også å legge vekk noen av lekene hans noen uker, så blir de nye for han når jeg tar dem fram igjen.

Tomme melkekartonger er også svært spennenede, hehe, vil ha alt annet enn leker nesten.

Skrevet

Ja merker at kartonger i alle slag er in her også ja:)

Har tenkt å legge bort litt leker, for så å ta dem fram igjen. Men han har ikke så mye leker og det meste av det han har er mye sånne biteting. Han har en leke som han kan trykke på så lager den lyd, merker at den er veldig poppis, så tenkte å kjøpe litt sånne leker:)

Har også vurdert den hunden fra FP som man kan trykke på øre, foten osv så spiller den sanger og sånt,men litt usikker på om han er for liten

Skrevet

Denne hunden kjøpte vi, er jo veldig fin den, men mini er livredd den. Spesielt når vi satte den på gulvet og den gikk rundt, så vi får nok bare gjemme den bort en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...