blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ikveld skal vi ha middags gjester, og jeg har tenkt å servere taco. Men, hva skal vi ha til dessert? Har ingen ideer i det hele tatt, bortsett fra at jeg har lyst på at det skal være litt friskt! Taco blir man for litt for mett av
Hikken Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Fikk sjokolademousse med bær og pisket krem hos svigers forrige uke, knallgodt :-)
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 ja, det er jo super godt! men rekker det å bli kaldt nok da? synes å huske det skal stå litt.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Pannacotta med chilimarinert ananas og mangosorbet ved siden av. Yum, yum!!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Kan du ikke bare ha noe lett frukt greier,som fruktcoctail med vanilje saus...Lett og luftig dessert til taco det...
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Blir noe med frukt/bær hvertfall! Mannen min skjønner ikke helt poenget med dessert da
Hikken Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Du kan jo jukse og kjøpe pose-sjokolademousse, bare tilsett litt ekstra kako. Den skal bare stå i 15 min :-)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Kjempeenkel og lett dessert: 1 boks fruktcoctail kutt skiver av 1 eller 2 bananer, 1 eller 2 kiwier og ha oppi. Det er også godt med jordbær, epler, druer, ta det du liker. Hvis du legger til ferske frukter eller bær blir det mye freshere enn bare det som er i boksen. Serveres sammen med pisket krem eller krem på boks. Smaker veldig godt selv om det er kjempeenkelt og lettvint. Spesielt kiwi og jordbær gjør at det ser veldig friskt og lekkert ut. Hadde det i jula, julematen er jo så veldig tung. Denne fruktblandingen glir lett ned på toppen av en tungt måltid, og all frukten gjør at man spiser den med god samvittighet
blirjegsnartmamma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Det skal jeg gjøre! Sjokolade mousse og noe frisk frukt.. Kanskje ananas? Da blir det bra Takk takk for alle tips!
marien - FØDEKLAR! Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Bringebær-sorbet med havreflarn..... Begge deler finnes å få kjøpt ferdig i butikke. Lettvint og forferdelig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå