Mille** Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Vi er 3 stk som skal holde selskap for våre 3 10 åringer, og det kommer ca 28-30 barn. Jeg har tenkt å lage 40 muffins, så skal de andre lage hver sine ting + at det skal være godis, brus og potetgull. Men kanskje jeg må lage mere muffins? Huff, syns liksom 40 var maaaange muffins nok å lage..... ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 tror det holder i massevis jeg... skal dere servere mat også?? for min erfaring er at da går det ikke så mye kaker....
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 He he, jeg hadde sikkert laget 50 og da hadde det sikkert vært alt for mye. Unger i den alderen pleier jo være ganske småspiste ;-)
MegOgAlleMine Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Muffins er jo noe de fleste unger er veldig glade i, samtidig som de er lette å spise. Så skulle jeg laget til et selskap på 30, ville jeg nok laget 60 (men jeg hater tanken på å gå tom)
Mille** Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Skal ikke være mat nei, går ikke an å lage mat der vi skal. Men ungene har fått beskjed om å spise middag hjemme først. Huff ja, jeg pleier alltid å lage for mye! ;o)
Mille** Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Jo, men hun andre skulle lage sjokolademuffins, jeg lager lyse med jordbærglasur.....
To tette + snart ei med flette Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Da bør det jo holde Lykke til med bursdagsfeiring!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Ja, da burde det holde i massevis. Sjokolade og vanlig muffins, nei det holder. De spiser jo ikke som oss voksne.. Allikevel var det omtrent kun muffinsen som ble spist her, hihihi. Men, tror søsteren min hadde laget 20 jeg, så var vi 8 barn og 10 voksne. Så lenge det er noe annet en kun de muffinsene, så holder det:o) Kose dere mase med bursdag da:o)
mayaya Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Min erfaring er at muffinsene går først, så jeg hadde laget mange
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde nok laget mer hvis jeg var deg, Muffins er veldig populært oog det går mye av det
Mille** Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 Æsj, da lager jeg 20 til da, hater å ha for lite!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå