mum&boyz Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Med førstemann festa han seg ikke før fødsel, denne gangen er bebisen festa allerede nå! 34uker! Jeg er visst litt omvendt.... Flere? =)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Førstemann festa seg i uke 26, jeg trodde d skjedde så tidlig pga premature rier, men denne gangen festa han/hun seg i uke 27- uten att jeg har hatt rier eller noe...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Her begynnte hun å feste seg i 29/30 rundt der omkring,men jeg er førstegangs da så er normalt for min del... Vet ikke om hun har festet seg ordentlig enda,de har ikke sagt noe om det på sykehuset men JM har skrivd de to siste gangene jeg har vært der at hodet driver å fester seg...Jeg ble ihvertfall mirakel frisk fra all BL omtrent over natta her når hun begynte å feste seg...Og det er deilig,nå bruker jeg hæler igjen(må sette meg ned ofte da pga ryggen,men føler meg så mye freshere med hæler så da har jeg det heller litt vondt og er "fornøyd")
*H* Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 min begynte å fest seg rundt uke 36-37, nå i uke 39 er det fremdeles litt løst, men "delvis" festet,sa JM..hehe.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Hos meg festa ikke hodet på babyen seg før den dagen jeg skulle føde.....11 dager på overtid!
Farfisa Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg vet ikke om h*n har festet seg. Kjenner dere det selv, eller må man få jordmor til å bekrefte det?
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Hos meg var han festet på kontroll i uke 33.. er tredjegangs..
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hvordan vet dere om h.n har festet seg?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 jordmor sjekker det på kontrollene du går på, det står også da evt i papirene dine. Her har det vert festa siden uke 35, var det vel, og magen har sunket ned noe så voldsomt, festlig (er i min 40. uke nå)
mai mammaen til to Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 nope.. sist festet ikke hun seg før til termin..denne gangen ligger han med rumpen ned.., så vi får håpe han ikke fester seg på en stund..hehe
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Førstemann husker jeg ikke, denne gangen var hodet festet i uke 36-37. Venter bare på at junior skal ut nå
vår baby Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Tror min festet seg i uke 36. Jeg kunne liksom merke det så godt. Ble bekreftet av jordmor i uke 37:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå