Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som kan skrive opp lista si? Holder på å lage liste nå, men er litt blank kjenner jeg:)
Mikkemafian Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Fiskepudding, grønnsaksuppe, fiskegrateng, kokt torsk, innbakte pølser, taco og kjøttkaker.
Babykilo Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg lager ikke slike lister, men du kan jo få noen middagstips: Blomkål/brokkoligrateng (fryst fra Rema) med skinke i og ost på, og brød Gryter av alle slag, ta ønsket kjøtt eller grytebønner, stek og ha i grønnsakene du har, potetbiter eller ris, krydre, en buljongskvett og vann, namnam. Ønsket kjøtt og hjemmelaget rotmos, lag selv, kjempelett. Kålrot, gulrot og potet, litt melk, salt og pepper, og mos. Supper, kok grønnsaker med buljong, stavmiks med en fløteskvett, namnam! Pastasaus på glass med kjøttboller, salat og pasta. Det var da noe.
Scorpiogi Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 har heller ikke liste, men så langt har onsdag vært pasta-dag og fredag biff-dag(ungene før pariser-pizza eller noe...)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg er vel egentlig like blank som deg men jeg har noen forslag da affal.. Fiskegrateng, fiskeboller, kylling tandori, taco, koteletter, kjøttkaker og laks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå