Gå til innhold

Røyker DU under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge "aktivitet nå" er vi akkurat nå 715 påloggede brukere her inne...

av de 715 bør vel ihvertfall 200 av oss være gravide??

Som vi alle vet er graviditet et resultat av sex..

sex har 16 års aldersgrense.

Det å kjøpe en dildo har derimot 18 års aldersgrense..

Flere ganger HVER eeeeneste uke er det en eller annen anonym idiot som starter et debattinnlegg med overskriften RØYKING....

dette får det til å blinke røde varsellys i øynene på maaaange her inne...og jo mer hormonell man er jo kraftigere blinker dette lyset..for mange er det til og med sirener som starter å ule hver eneste gang..

Krangelen er alltid den samme..

Vi har representanter her som aldri har holde en eneste sigarett i hånden, vi har storrøykere,tidligere røykere,abstinensfulle røykere desperat etter røyk forårsaket av en røykeslutt...osv osv...

krangelen kan pågå enten i et par timer eller i flere uker..

helt til allt har spydd ut lunger og lever i et forsøk på å få fram poenget sitt..

Man skulle egentlig tro at 90% av dem her inne var 16 åringer.

Ikke pga synspunktene man har,men fordi at man aldri lærer...Dette konstante behovet til å krangle om akkurat det samme med akkurat de samme argumentene gang på gang på gang på gang på gang på gang.....

Kan vi ikke heller da prøve å få redusert aldersgrensen på dildokjøp til 16 år og øke den seksuelle lavalderen til 18 slik at man er LITT eldre når man blir gravide?? På den måten vil vi kanskje slippe å høre om denne røykekrangelen i tide og utide..for å være helt ærlig så er hele debatten rett og slett bare gammel...

bare lurer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. ingen bryr seg om den seksuelle lavalderen uansett.

2. det blir nye gravide hver dag, og da altså ikke de samme som diskuterer.

3. når ikke mødrene klarer å stille opp for ungene sine i magen, så er det ikke rart at gravide, hormonelle kvinner, som gjør alt for å ikke skade barnet sitt, blir hissige på disse mødrene.

Skrevet

du mener vel ikke å si at du hadde sex før du nådde den seksuelle lavalder??

forbryter!!det er det du er da..burde ihvertfall være det...

hehe...

Skrevet

Helt enig. Jeg har svart aller sist i det innlegget ang røyking. Det er et tema som man aldri kommer til bunns i uansett, for det blir utrolig mye usaklig diskusjon rundt det. Mange røykere forsvarer røyken med mange snodige argumenter og ikke-røykere forstår absolutt ikke at noen kan påføre sitt ufødte barn gift. Og sånn kan det fortsette og fortsette til det uendelige...

Skrevet

hadde til og med sex med dildoen før den alderen:P hoho! nå er det vel ikke bare hormonsyrenene som kommer til å gå, men også de blå. ;)

Skrevet

NETTOP...der sier du det lanofor liten..

det er så mange forbaskade usaklige argumenter ute å går..

og det er på ingen måte kun røykerne som kommer med disse..

nei,det er like mye ikke-røykere som kommer med dem...

er overbevist om at enkelte ville argumentert med at George W Bush kommer til å bli sittende som president de neste ti årene om ikke alle slutter å røyke om de hadde funnet en nettside som hadde bekreftet dette..

Skrevet

si det til røykerne, så slipper vi denne debatten igen. da slutter nok alle på flekken;)

Skrevet

nei vet du..det er ikke røykerne jeg ønsker å si dette til...

har lyst til å si det til de ANONYME!!

anonym meg her og anonym meg der...alle anonyme burde tatt seg en tur til kondomeriet og fått opp humøret litt...

En tur på polet ville mest sannsynlig også hjulpet med da kommer vi inn på alkoholdebatten som mest sannsynlig vil provosere vel så mye som røyking...

"kan det være kolikk?"

"Det gjør vondt å ha sex etter fødselen, hva skal jeg gjøre?"

"-Jeg blør, er det normalt?

-Kan gravide bade?

-Er ultralys skadelig?"

Spør oss om hva du vil!

EKSPERT svar

GullSmokken.com

Klubben med fordeler for gravide & foreldre

Skrevet

jepp. anonym her er imot rusmidler i svangerskapet (røyk,alkohol, osv). blæ. stakkar lille foster. skal gå på gullsmokken og spørre om jeg har rett i å være imot dettem eller om jeg er helt på jorde.

Skrevet

Dette var en fin tråd Sommerfugl =) Du har noen gode poenger må jeg si og jeg sitter her og flirer av svarene du har fått =P

Jeg synes det var en god ide å senke aldersgrensen på å kjøpe dildo og heve aldersgrensen på sex jeg. Ihvertfall en god ide i teorien... Den vil neppe fungere i praksis, med tanke på hvor mange løsslupne foreldre som finnes der ute =P De lar jo barna sine få lov til alt..?!? Og du vet at det er jo mange mødre som ikke bryr seg om barnet i magen fordi de spiser litt spekemat nå og da, de smaker på litt vin eller tar seg en røyk. Men det verste av alt er jo når man ser gravide kvinner som hopper opp i boblebad eller turer inn i badstua, selv om de vet at det kan være farlig for babyen.. (Ironi her altså..!)

Og hvilken stilling hadde du sex i da? Planla du å få gutt eller jente? Fungerte det? Tullball!

Meeeen - Vi er alle forskjellige individer her inne, som mest sannsynlig har egne meninger (jeg håper ihvertfall det). Så hvis jeg velger å kose med katten, hvis jeg velger å ha sex selv om jeg får kynnere, så er jeg allikevel et like så fullverdig individ jeg som alle andre.

Jeg kan, til tider, være enig i at mange spørsmål her inne er litt oppbrukt, for det er mange temaer som går igjen gang på gang på gang på gang. Men da sier jeg til meg selv at HI på det innlegget antakeligvis ikke gidder å lese seg nedover sidene for å se etter om spørsmålet allerede er svart. Nå har det seg også sånn at vi faktisk kan velge om vi vil klikke oss inn på en matdebatt eller ikke og vi kan filtrere ut de innleggene som absolutt er totalt uinteressante. Men jeg ser poenget ditt, Sommerfugl =)

Skrevet

ja gjør det...

du risikerer å få beskjed om å ta abort men...

ååh..nei,det stemmer..er bare på lommelegen de gir slike råd...

Og hvis det er noen trøst så er det bare å gå inn på landsforeningen for krybbedød å søke trøst der..ååh nei..det stemmer..det er de som sier at halvparten her inne vil ha dødfødseler uansett pga lav utdanning..

skal vi se...hvor kan vi da gå...

hvis man går inn på jippii.no kan man ihvertfall ha det litt moro???

trodde barnimagen.com skulle være en side hvor vi var positive,støttet hverandre,hjalp hverandre og pratet om koselige ting..

ikke en side hvor det er om å gjøre å kritisere,dømme og være uforskammede mot hverandre?

At de driver på slik i 1 tri kan man ha delvis forståelse for..men på ett eller annet tidspunkt må vi si at nok er nok...

Smartfish

Omega 3- godt for kroppen

ingen fiskesmak barnas favoritt

Skrevet

Har du også da merket hvordan det går i rykk og napp disse røykedebattene??

det verste jeg så var vel sist gang det var en røykedebattopptur her inne..på et tidspunkt tellet jeg SEKS debatter om røyking på første side.. det var de samme som hadde skrevet på alle sammen..noen hadde til og med bare bedrevet klipp og lim..hehe

hver og en har et ansvar ovenfor seg selv og barnet sitt... Jeg kan vel ikke sitte å bedømme dem som gjør noe jeg selv ikke ville gjort?

det jeg kan gjøre er å svare på spørsmål hvis en person spørr om noe er farlig eller ikke...så må personen som spurte avgjøre selv hvordan hun ønsker å handle.

Jeg hadde sex i kengurubabystilling med påfølgende pute under rumpa,murstein på magen og risposen under hodet..fjæren fra havørna hadde jeg lagt under senga før samleieritualet startet så alt ligger til rette for at det blir jente denne gangen..

Har selvfølgelig ikke sjekket dette ved denne sadistiske ultralyden sykehuset ville ha meg inn på da jeg VET at ultralyd gjør at ungen blir venstrehendt..

enn du da rose_of_ice?

Og du har vel ikke virkelig sex med katten??blir ikke mannen din sjalu da??

Skrevet

Du tar HELT feil *Sommerfugl*. Dette er da ikke en side hvor man skal være positiv og støttende, hjelpe hverandre og søke råd. Det var før det. Dette er en side hvor man skal komme med flest mulig spydige kommentarer. Fortelle i flest mulig innlegg at andre ikke er egnet som mor fordi de ikke har samme mening og selvfølgelig skulle barnevernet grepet inn i slike tilfeller.

Alle slike debatter sklir bestandig ut til det usakelige.

Skrevet

åååh....jaaa.....okey....

skjønte det måtte være noe jeg hadde gådd glipp av....

*blinke med øynene som helt klart er ikledd en eller annen farlig type mascara*

Skrevet

Jeg er helt enig med deg når du sier det med at barnimagen.com skulle være en side hvor vi var positive, støtte hverandre og hjelpe hverandre og komme med koselige ting!!

Jeg har lest en god del av debattene her inne.. ikke bare på 2. trimester, men litt overalt og det sjokkerer meg at jeg minst et par ganger om dagen kommer over en eller annen debatt der en eller annen ANONYM kjefter og smeller eller kommer med så mye negativt til trådstarter at det faktisk sårer den som startet debatten.. Da kan heller den anonyme holde kjeft og ikke bry seg om debatten.. Kanskje det var et litt "dumt" spm en eller annen lurte på.. Men uansett, så fortjener ikke den personen å bli kalt dum e.l. Er faktisk en god del her inne som er gravide for første gang.. Å da er INGEN spm dumme! Vi som har barn fra før kan da heller prøve å hjelpe til med dette spm så godt vi kan :)

Skrevet

Farlig type mascara. Hmm burde du ikke tenkt på det før du ble gravid?? 9 mnd uten mascara bør du greie:)

Hilsen hun som sitter med håret fult av hårfarge.....Må vel skylle ut snart;)

Skrevet

hva mener du???skylle ut??

hmm... satte i hårfargen igårkveld jeg...trodde det skulle dette av av seg selv??

pokker...nå har jeg glemt å lese ferdig på bruksanvisningen igjen....

*dunke dunke dunke hodet i bordet bordet bordet* (beklager,er litt ekko her jeg sitter)

man burde vel kanskje ha tenkt på det..men nå prøvde vi aldri å bli gravide da...kan ikke skjønne hvordan det foregår jeg...helt plutselig begynte magen å sparke meg uten at jeg hadde spist noe rart...

mannen min stiller seg også uforstående til det hele...spiser kun norsk tradisjonell mat vi..og..hmm...vårruller...

er det vårruller som forårsaker graviditet???

Skrevet

Ikke godt å si... Vårruller kan forårsake graviditet, men samtidig ble de gravide før i tiden også og da hadde ikke vårrullen kommet til Norge. Trodde jeg hadde spist noe jeg ikke tålte jeg, siden magen ble så rar. Men poteter har jeg hørt kan forårsake mye rart, deriblant graviditet.

Skrevet

Jeg ler så jeg griner! Sex med katten.. Hehehehehe! Sorry, men jeg liker ikke hår i maten =D

Klarer ikke å skrive mer, for nå ser jeg nesten ikke dataen lenger =P Kan det komme av at jeg spiste kaviar på knekkebrøet i går kveld tro?

Skrevet

Kaviar kan gi perioder med synsforstyrrelser. Dette forsterkes gjerne dersom det tas sammen med knekkebrød. Viste du ikke det rose_of_ice. Latter kan også gi samme problemet da har jeg hørt. Men jeg er venstrehendt da, så skal ikke stole på meg. Hmm tok min mor UL tro...........

Skrevet

hehe...sitter her i kantina på universitet og ler så jeg griner her og...prøver å være stille,men klarer ikke slutte å riste så er vel litt avslørt vil e tru....

kaviar er jo trygt det..men knekkebrød??

har du tenkt over hvor forsiktig man bør være med hva ungen får i seg??

skarpe kanter og fankernskap...

nei og nei og dobbelt nissenei..

knekkebrød må du ikke spise mere av..

ungen kjem jo te å kom ut med halsbetennelse og hva verre er...

Skrevet

ÅH..... nyter hver en røyk jeg, nyter sex hver dag både med og uten dildo, priser meg lykkelig for at jeg og babien har det så bra, tenker på hvor mye ille jeg kunne ha gjort..... egentli.... Fnis...

Skrevet

anonym 11:35 er kåt på røyk. HUN TENNER PÅ RØYK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...