Spirevipp med go`gutten Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Driver å skal vaske nå, men gruer meg til å vaske gulvene for jeg syns moppen min er så dårlig. Har den gamle utgaven av gif-moppen. Noen som har prøvd den nye med vinkel på? Eller finnes det en annen mopp som er skikelig bra?
* 5 om dagen * Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 jeg kjøpte en gang i tiden den jif moppen...likte ikke den jeg, så den ga jeg til datteren min.Jeg har en sånn som de bruker på sykehusene,60 cm lang vaskeflate(aluminium) og gode tykke bommuld mopper..vet ikke om den er i handel, men tror nok det.ellers så kan en forlenge skaftet,så en kan gå rett og vaske.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Jif med j selvfølgelig, syns det så så merkelig ut jeg skreiv med g *hihi* Noen andre som har tips eller vet om det er å få kjøpt sånn skikkelig mop?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Bruker jif sin gamle, har hatt garnmopper før men de er store og klumpete i forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå