Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Etter å ha lest diverse "han gjør ingenting hjemme, har aldri tid tid barnet vårt, sitter bare på pc-en" innlegg her inne, føler jeg meg veldig heldig!! Har en mann som springer inn døren for han gleder seg sånn til å se snuppa, han tar morgenstellet og kveldsstellet for å få tilbringe litt tid med henne (+at jeg får sove litt ekstra om morgenen) han fyrer før han går om dagen, vasker opp etter middagen og finner frem støvsugeren rett som det er. Klesvasken klarer han heller ikke å holde seg unna. Vi bader alltid snuppa sammen. Sier og viser at han er glad i meg ofte.... Håper det er flere som har det sånn. Vil gjerne høre om det:)
dårlig ånde Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 heldig du er da. vi har det ganske fint vi også
Snappie Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Du beskriver det som om det skulle være min mann. Han føler det slik at han aldri får gjøre nok. Utrolig snill og hjelpsom og står på for at mor og barn skal ha det best mulig. Støvsuger, vasker gulv, klær, hus, alt. Men jeg er jo også av den samme typen som gjør det som skal og liker å ta i et tak og avlaste han igjen da. Så vi er ganske effektive sammen! Har ikke noe å utsett på han. VI har vært sammen i 8 år snart og gift i 1,5 år.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Godt å se noen sånne innlegg også iblant:) Vi har det også veldig bra sammen... Det er klart at det er litt å klage på iblant, men det går vel begge veier... Så det er fort å kaste seg på klagetrådene når man kjenner seg igjen....
FanteGuri Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Føler meg også heldig. Jeg har en flott mann. Han er veldig opptatt av jenta vår, og vil gjerne tilbringe tid sammen med henne. Da han hadde permisjon i 10 uker, var det middag på bordet hver dag når jeg kom hjem fra jobb, hvilket det ikke var da jeg var hjemme.. Hehe.. Han rydder og ordner etter seg, men er ikke så veldig flink til å støvsuge og vaske akkurat, men han ordner mye annet i huset og med bilen. Synes egentlig ikke jeg kan klage nei.
Lotte-Lise Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 samboeren min er også kjempeflink, jeg tar det helt for gitt at han skifter bleier når han er hjemme, man at han tar morgenstellet klokka seks før han går på jobb er jeg veeldig takknemlig for det er superkjæreste det Han gleder seg veldig til å komme hjem om dagen, men jobber så sent mange dager, og deet er jo veldig trist, men ikke egentlig hans feil da, selvom han får høre det endel litt ammehormoner
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Ja min er også kjempeflink, spesielt etter at han begynte å pappaperm;)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Akkurat som å lese om min fantastiske samboer!! Han sier han gleder seg hver dag til han skal gå fra jobb da han vil hjem til meg og sin 8mnd. gamle sønn:-))) Vi bader han alltid sammen og prøver å få spist sammen med han også. Her tar også han morgenstellet før han går på jobb og legger han inn til mer igjen når han går. Han tar kveldsstellet og jeg får sove lenge i helgene, om jeg vil da. Og i huset er han kjempeflink!! Rydder og vasker opp etter middag og støvsuger, tar bosset m.m. SUPER MANN OG VERDENS BESTE PAPPA!!!!!!! Og i dag har han bursdag og jeg har kjøpt en rose for hvert år, ett verktøy han har ønsket seg, en pen genser fra lillegutt og i kveld skal han få favorittmiddagen sin mens han koser seg i horisontalen på sofaen med ei kald pils i hånda og ser på nytt på nytt!!!! Så fantastisk heldige vi er alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOD HELG!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå