Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kjøpte en sånn badtruse til å ha på babysvømming. Er det meningen at de skal være så tette rundt lår og mage at det ikke trenger vann inn i dem? Prøvde den på, men det kom masse vann inn, blir ikke den absorberingsfunksjonen ødelagt da? Hva med badebleier? skal det ikke komme vann inn i dem heller? da finnes det i alle fall i9ngenting som passer til min lille jente. Håper noen kan svare meg!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 badetruser skal bare hindre urin etc å komme i vannet, ikke vannet i å komme til barnet. Badebleier er rett og slett vanntette bleier. Da jeg jobbet med autister, og vi badet, brukte vi ofte begge deler over hverandre for max effekt
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 men jeg tenker at hvis vannet kommer seg inn, så blir det fullt i den absorberingsgreia. Men det er kanskje ikke sånn? Nå sier instruktøren at urin fra barna ikke har så mye å si, det er helst bæsjen jeg tenker på (barnet fullammes så den er ikke "fast")
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 da ville jeg brukt badebleier tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 hmm, det er bare det at de er også så store. Noen flere som har erfaring med disse badebuksene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå