mai mammaen til to Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 jeg har alltid begynt å gråte lett men nå er det jo helt ekstremt. begynner jo å gråte bare jeg ser noe på tv. på mandag satt jeg å så på det dokument to eller noe på tv 2. da var det en som skulle i militæret og han kysset den lille babyen sin før han skulle dra. syns det var helt grusomt. men er vel alle hormonene... hehe
1, 2, 3!!! Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Kjenner til den. Klarer ikke å se Ole Brumm & Heffalompen en gang jeg... Hehe! Når Lompa roper på mamman sin for å få hjelp til å redde lille Ru... Huff! Jenta mi på 4 og gutten min på snart 7, kikket bare rart bort på meg, som satt og tørket tårer.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 =) Forrige søndag hadde jeg en ordentlig hormonell dfag. Var i bedritent humør og hadde bare lyst til å gråte. Så.. På kvelden skulle jeg se på Singing Bee, for jeg tenkte at kanskje det kunne få opp humøret litt. Men neeeeida.. Der sang de Bohemian Rapsody (?) av Queen og tårene begynte bare å renne. "Mama, mmmmmhmmm. I didn't mean to make you cry" *buuuhuuuuuuuu* Har vært sånn tidligere i svangerskapet også =/ Så på en episode med Grace Anatomy, men husker ikke hva som skjedde. Det var ordentlig trist ihvertfall. Husker at samboeren min også satt her og svelget for harde livet. Jeg gråt.. Jeg gråt en skikkelig hylgråt! Og klarte ikke å roe meg ned igjen før en halvtimes tid etter at episoden var ferdig =P
*H* Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 haha samma her! i går gikk det en gruppe fra en barnehage forbi meg - masse småttiser som gikk og leide hverandre på rekke og rad, og de sa jo så mye søtt! hehehe... sånn 2-3 år gamle. da fikk jeg tårer i øya... uff.
Aliza Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 hehehe. Jeg skulle levere kattene mine til sterilisering (de er 6mnd) og da jeg leverte dem fra meg sier veterinæren" si hadet til mamma da jenter"Da fikk jeg tårer i øynene og måtte løpe ut.Haha. Samboern min holdt på å le seg ihjel.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg gråt da jeg så lange flate ballær 2. Da han ene der sa hade til den lille jenta si før de skulle inn i den ubåten
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg gråter til og med når jeg leser dette innlegget nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå