Gå til innhold

skummelt!

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

natt til i går var magen min stein hard. noe vi trodde var etter en orgasme,

men i natt har magen min også vært steinhard å er det fortsatt. ringte sykehuset i 5 tiden å ble avist med beskjed om å ringe til fast legen min når kontoret åpna. ringte dem å di ville at jeg skulle komme inn til legen for en sjekk så nå går jeg å venter på timen min som er 0930.

søstra mi fødte 12 uker for tidlig å mente at jeg burde være veldig forsiktig for d var slik hennes fødsel startet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! God du får kommet deg til legen å sjekket det!

Er det ikke litt rart at det kommer på natten? Må ha masse lykke til og gi oss en lyd hvordan det går.

Skrevet

Hei. Det samme hadde jeg etter mye husarbeid i går kveld. Magen var steinhard, akkurat som en skikkelig kraftig kynner som ikke ville gi seg. Jeg tok meg tilslutt et varmt bad og da ga det seg. Ekkelt var det!!

Skrevet

Håper det går bra med deg og gi oss gjerne en oppdatering på hvordan det går:-)

Klem fra ei i din klubb.-)

Skrevet

når jeg kom til legen var magen hard som et trommeskinn. men hjertelyden til lillegutt var bra.

ble sendt ti sykehuset for videre undersøkelser. ultralyd viste at lillgutt hadde d fint.

måtte også ta mål av mormunnen manuelt og med innvendig ul. den var lang å fin så det var ingen tegn til fødsel enda.

det ble konkludert med falske rier...

så så langt ser alt bra ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...