Gå til innhold

Burde jeg ringe føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt kl 03.15 av skikkelige magesmerter. Føltes som jeg hadde en skikkelig menstrasjon kommende..

Varte noen minutter før det gikk over.. Våknet igjen 04.45 med samme smerter!! Jeg har siden da hatt flere av disse smertene, og i den siste timen kommer de oftere. Men er mest vondt når jeg ligger,

Burde jeg ringe sykehuset å spørre om en sjekk? Er 37 uker i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville ha ventet og sett det ann... du er så sent i svangerskapet at om det er fødslen som er i gang så vil det ikke gjøre noe...blir ikke regnet som prematur heller om babyen skulle kome.

Det er mange som har en del falske rier og det selv om det er noen uker til termin, kan godt være det du har...

Men så sant du ikke er urolig for babyen og selv har det bra utenom disse ubehagene ville jeg ha sett det ann utover dagen og ikke lagt ut på lang fart alene :)

Skrevet

om du føler deg usikker så ville jeg ringt... men jeg syns det kan høres ut som du har rier jeg... det føles som mensensmerter.. men bare at de kan ganges med 100..hehe., iallefall etterhvert..;)

om du føler deg usikker så ring. bedre det enn at du går rundt og er redd

Skrevet

Hvordan går det med henne tro??

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :o)

Jeg ringte føden og fikk snakke med ei kjempe hyggelig jordmor. Hun sa at det kunne være at noe var på gang, men at jeg skulle se det ann utover dagen i dag.

Klokken 10 roet det seg ned og jeg fikk sove til 12 uten noe smerte! Nå er bare magen min kjempe støl, så jeg tror nok det bare var falsk alarm ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...