~Maja Mor~ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Klarer du å holde deg helt unna en dag? Jeg hadde hatt problemer, men hadde vel klart det hvis jeg skulle bevise det. Men må liksom innom hele dagen lang!!
To tette + snart ei med flette Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Må vel innrømme at det er litt vanskelig å ikke titte innom iløpet av dagen ja.....men det går da greit
Mille** Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jada, klarer fint å holde meg unna en hel dag. )
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ja det klarere jeg helt fint =0)
mayaya Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg pleier å ha ei dibfri helg i ny og ned, det er deilig det :-) På en vanlig hverdag er jeg inne en del på formiddagen mens mini sover og sånn. Så jobber jeg jo på kvelden, men pleier å ha en time på seinkvelden.
dårlig ånde Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 dib er ekstra lett å stikke innom hvis man egentlig har viktige (les: kjedelige) ting å gjøre. som nå f eks!
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 hadde jeg vert en plass det ikke var data eller internett så hadde jeg ikke tenkt på det...men om jeg har muligheten så er jeg innom ja . =)
mayaya Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Til eksempel; Jeg har tilgang til internett på jobben, men har bare logget meg på der en eneste gang
madame Mim Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 kan godt klare meg en dag eller to uten. Men når gubben er borte så er jeg her inne myyyye mer=)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 hehe =) flink du da =) men det spørs vel på hvor mye tid man kan bruke her inne påjobb..
Sjefsmegga Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Går fint hvis jeg har noe jeg skal gjøre som krever hele dagen... ;-) Regner med at jeg blir mindre innpå her utover våren og sommeren, til høsten blir jeg nok nesten borte siden det da er tilbake til vanlig hverdag igjen... Jeg er veldig flink til å "avvenne" meg med ting...som feks dib....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå