gubevarremegvæl Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Min lille sønn på 4 md har trolig fått neglerotbetennelse på sin venstre stortå. Han er veldig rød og hoven. Jeg har renset med klorhexidin og smurt på litt brulidin (bakteriedrepende salve) og hatt på plaster, men tåa er fremdeles ganske rød. Burde jeg oppsøke lege, eller er dette uproblematisk? Noen som har noen andre råd? Takker for alle svar
Linda-Kristin=) Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 vet ikke om du må oppsøke lege, men prøv å sette hele foten hans i bløt i grønnsåpevann en stund noen ganger om dagen og la det lufttørke før du smører på! de har medisinsk grønnsåpe på apoteket, den er veldig fin! ikke bruk grønnsåpe med feks. furunål! sambo hadde det i fingeren og det virket som det hjalp, men da smurte vi også på fucidin (salve på resept) som pappa hadde med seg da han var her i påska... men prøv grønnsåpe ihvertfall!
gubevarremegvæl Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Det var lurt! Det skal jeg prøve Jeg har også bacimucin salve og.. kanskje den er mer effektiv! Mange takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå