Mockanin Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ikke meningen å tråkke noen på tærne bare så det er sagt, men kom til å tenke på dette siden jeg er stor jente selv og har hatt litt forskjellige hårlengder opp gjennom åra. Synes dere store jenter kler kort, halvlangt eller langt hår best?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Siden jeg har langt hår sier jeg LANGT! )
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg syns... ha haha for dette mener jeg noe om, som alt annet... at det kommer helt ann på resten av kroppen, det kommer ann på klesstil, og på selve sveisen. Men jeg har nok sett flest heldige utgaver av store jenter med halvlangt hår :-)))
Mockanin Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Er mye snålt man finner på å spørre om på morrakvisten.
Scorpiogi Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 hehe. Er ikke den minste selv, men har vel fått høre at jeg kler det meste! Men har kort hår nå da )
pandabjørn Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 godmorgen M synes ikke det har noe å si om man har kort, halvlangt eller langt hår hvis man er "litt" stor kommer helt ann på hva man liker best.. har du fått ny jobb??
Mockanin Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Hei M.. Har fått et engasjement som varer ut mai, så jeg er fremdeles på leit etter jobb.. Og det minner meg om at jeg må jobbe litt også nå.
pandabjørn Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 så fint da håper du finner en jobb snart ønsker deg lykke til klem
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Helt klart flere vellykkede utgaver av arten kvinne med litt lengde på håret enn kort. Men når det er sagt er det _enkelte_ som ikke kan ha annet enn kort, men det er ikke mange.
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 synes det kommer litt an på jeg... forskjell fra person til person...
LadyLuck & Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 siden jeg nesten ser ut som en gutt med noe annet enn langt, sier jeg llangt, gjerne veldig langt. Men er noen (et fåtall) som kler kort da... (litt misunnelig igrunn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå