*ViMsA* Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Vi kjøper også det i massevis, men det er ikke for vår egen skyld ;P Synes egentlig det er greit nok, men må innrømme at jeg i perioder holder på å spy av "fisher price-dama" ;P
Mockanin Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 om dere er rare? Hmmmm... Kommer ann på om dere kjøper lekene til deres eget barn eller til andres barn. Jeg vil påstå dere er normale dersom dere kjøper leker med lyd til andres barn og ikke til deres egne.. (tuller bare da vet du)
mayaya Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Hehehehehe, nei, vi kjøper til vår egen ja. Han ELSKER leker med musikk. Danser og styrer. Spesielt FP-lekene.
Carnivale Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg syns dere er rare, her i huset har vi hatt TO leker med lyd og blink opp gjennom tidende. En ting er leker som ungen selv lager lyd med, type tromme, xylofon, risteting, men leker med batteri er ikke noe vi er veldig glade i her. Hadde blitt småsprø om jeg skulle hatt tusen leker med forskjellig lyd og lys slengende rundt omkring i huset...tror ikke unger har spesielt godt av det heller fro den saks skyld, men det er en annen diskusjon.
mayaya Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Hvorfor har de ikke godt av det? Feks har han en hund som sier "fot", "øre" osv når du trykker på de forskjellige delene. Kjempegrei. Vi har en del dyr som lager "ekte" dyrelyder. Ellers er det masse leker som spiller musikk, som han som sagt elsker. Ingen av lekene er bare støy, liksom. Nå sitter han btw og hamrer løs på en xylofon :-p
To tette + snart ei med flette Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Her har det vært masse leker med lyd i opp igjennom, spesielt fra Fisher Price. Bl.a denne hunden som du snakker om "mayaya". Ellers er det stort sett ting med musikk, kanskje litt lyder, men har aldri hatt noe med "bråk"!! På Fisher Price sine leker er det jo alltid ihvertfall to lydstyrker, veldig praktisk!!
mayaya Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Jeg digger også lydreguleringa, ja :-p
Carnivale Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Den hunden har vi også. Det er forskjell på leker som lager lyd "av seg selv", som f.eks et tog som durer og går bortover gulvet med sang og spill og lys og lyd, enn en leke som lager en lyd når barnet gjør noe med den. For min del går det også på at JEG ikke liker de lydene mange slike leker lager, jeg blir susete i hodet og sliten rett og slett, av så mye støy. Dermed antar jeg at unger heller ikke har godt av et sånn støybilde rundt seg dagen lang.
Stratos med 3 barn Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Har hauger av det her i huset også og vi liker det til vanlig, MEN når de er mange unger he rog vi voksene skal forsøke å prate.... Knurrr, da kunne jeg pælma hele faenskapet ut av vinduet! Vet ikke hvor gamle dine unger er, men jo eldre de blir jo flinkere blir de til å trykke fort, lenge og på mange knapper samtidig. Er de så mange barn, kan du tenke deg støyen selv...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Her har vi MASSE leker med lyd. Spesielt FP lekene, og barna og vi voksne elsker dem. Stenger lyden ute jeg..
mayaya Skrevet 4. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. april 2008 *knis* skjønner den ja. Mini har tre sånne trekkoppgreier hengende over senga si, og hvis jeg ikke henter han fort nok på morran, så har han full konsert der inne :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Litt rar syns jeg jo du er ;-) Men så er jo jeg av dem som syns at klosser uten farger er helt fine leker liksom, så det kan vel hende at jeg er litt rar jeg også :-)))
miss blithe Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Nei ikke litt rar engang, vi syntes det er kjempe gøy vi og:) Og småen elske det. Vi og har den hunden og den er jo lærerik også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå