☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 På at vi kjøpte bil MED lyd på til Marcus igår.. Jeg er sikker på at jeg går bananas ganske snart... Jeg fatter ikke hva en vanlig gåracerbil skal med en forbanna SIRENE!!! *tar ut batteriene*
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 hahahahaha.... sånne leker sovner ganske fort her i huset... så må de sove på loftet eller øverst på hylla en stund. Batteriene blir fort forkjøla også... Men at dere har kjøpt det selv, hahahahha det ler jeg av! ( Nå har hun lært en gang for alle at leker med lyd er et sant helvete)
litakine og Theodor Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 hhe, gruer meg til neste jul, ser for meg masse gaver med masse lyd bare for å være sjofele mot oss foreldre
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 mm.... det er det som er dumt med at alderen på nybakte foreldre øker - det er at de som er rundt oss skjønner hvor slitsomt det er at lekene har lyd.... haha haha GOOOOOOOOOD JUL!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 og DER! fikk du medaljen for å være verdens gemeste mamma!!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 ja men den var jo sååå kul=) hehe.og så billig =)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 liker lyd jeg også,men ikke en sirene som uler hele forbanna dagen.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 KOKO.... ha ha ha hvorfor tror du leker med lyd er billige??? Først bråker de vettet av deg i en mnd eller to, så går batteriet og da er banets skuffelse like bråkete i lang lang tid... kanke ta masse penger for det... ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2008 hehe =) har tatt ut batteria nå da....så han får leke med den MED lyd når mamma og pappa skal gjøre noe annet..
Linda-Kristin=) Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 hehe har tenkt å kjøpe den bilen til Alvin, var å så på den i går og han digget den! men kanskje det skal revurderes hvis den er skikkelig plagsom?
Scorpiogi Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 du får gjøre som meg, pakk bomull inni lyd-dingsen! Eller tape, er enda bedre Eller bomull i ørene )
☆Anonymia☆ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2008 neida,den er kul den bilen =) er bare mamma som ikke liker sirena..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå