eterem Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Datteren min nærmer seg 10 mnd. Hun er en blid og fornøyd unge. Jeg ammer framdeles mellom 8-10 ganger per dag. Jeg er klar over at så lenge det fungerer for oss er det vår avgjørelse, men flere synes tydeligvis det er for mye..........Hun spiser vanlig mat også. Ligger på "normalen" når det gjelder vektoppgang. Er det andre i samme situasjon? Vi reiser til varmere strøk i juni, og da tenker jeg at det er lurt å amme ofte for å få i henne nok væske. Skal ikke beg i jobb på lenge enda så jeg har ikke brukt energi på å tenke på nedtrapping enda. Det kommer av seg selv tror jeg. Eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå