Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hvordan gjøre dere det i tilfelle? Hvordan kjennes det ut?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ja, er i uke 16 nå, og kjenner den godt når jeg ligger på ryggen. Er liksom en kan like nedenfor navelen:-)
svansen Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 har kjent livmora siden uke13/14.. kjennes ekstra godt når jeg har full blære... nå i det siste ser jeg den også, spesielt når jeg ligger.. det kjennes ut som en hard høy kant øverst ( kjenner min nå ved navelen, er i uke 18) med form som en trekant nedover mot skambenet.. kanskje litt kronglete fortalt...
junijente fikk julijente Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjente den faktisk bedre før! Føler litt at den forsvinner i resten av hele magen nå, er 23 uker i dag. Men det var/er lettest å finne den etter sex for min del, da blir den gjerne hard og lettere å finne igjen. Så det er bare å kjøre på å forføre din kjære, så merker du den nok etterpå ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjente den først når jeg var i min 13'ende uke. Ligg på rygg, så kjenner du deg oppover fra symfysen/kjønnsbenet. Jeg kunne fra den ene dagen til den andre merke at det var blitt hardere over. Det kjennes hardt ut under huden, ikke slik mykt det er dersom du dytter andre steder i magen din. Først er det kanskje litt diffust, men så kan du etterhvert palpere omkretsen på den også, og kjenne hvor den begynner og slutter i sider og ovenfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå