Gå til innhold

Ventetid for tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å bestille time for tidlig UL hos Bjørn Heggelund på Lillestrøm, men i dag var selvfølgelig telefonen stengt:(

Blir så utålmodig når jeg først har bestemt meg for noe! Noen som vet hvor lang ventetid han har? Eventuelt hva er vanlig ventetid hos privatpraktiserende gynekologer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk time to dager etter jeg ringte... men det er nok litt forskjellig fra plass til plass og hvor mye de har å gjøre :)

Skrevet

Hold meg oppdatert da lilleella! Vil ha tidlig ul jeg også i Lillestrøm (flytter først til sommeren).

Hvem er han du snakker om?

Skrevet

Skal holde deg oppdatert:)

Han er visstnok en veldig dyktig og ikke minst hyggelig og ålreit gynekolog, som er blitt anbefalt av mange. Holder til i rene og delikate lokaler ved Åråsen stadion. Tidlig UL der koster 500 uten rekvisisjon fra lege, og det er også ganske rimelig i forhold til mange andre.

Skrevet

Jeg har alltid fått time 1-2 dager etter at jeg har ringt :)

Skrevet

hei.kan jeg spørre dere om en ting? når er det man kan ta tidlig ultralyd? og hva er det man kan se på denne? aaaaaaa, dette er så nytt for meg. skal man snakke med fatlegen først om UL eller kan man bestille selv?lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei!

Takk for at du vil holde meg oppdatert da :) Tenker at jeg kommer til å bestille der :)

Ellers svare på spm ditt penny:

Ei jente som hadde vært på tidlig UL i uke 12 hadde fått sett at barnet sprelte og at alt var bra.

Hvis du tar i uke 8 kan man ofte se hjertet slå. Det eneste er at man må være forberedt på at termindatoen kan endre seg. Hun i uke 8 hadde blitt tilbakeskjøvet 1 uke (til uke 7)

Har lest om de som har tatt så tidligere, men da er sjangsen for at de kansje ikke finner spira der, og der er nok ingen god opplevelse...

Skrevet

tusen takk for svar. jeg venter nok litt til. skal prøve å slappe av litt , ikke stresse så mye. men det er jo så masse å tenke på...får nesten ikke puste. har fått time hos fastlegen i uke om 3 uke, uke 9-10. vet ikke om jeg klarer å vente så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...