Gå til innhold

Hjelp!!!!!

Knotten & lille persille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min hadde tenkt å begynne aktiv prøving denne mnd etter et par pauser pp'er.

Jeg har leddgikt og må derfor gå på sterke medisiner i perioder. Var hos legen igår og fikk ny kur. Fikk i samme slengen en henvisning til gynekolog da jeg etter å ha hatt stabil syklus i et halvt år etter pilleslutt haar hatt småblødninger denne syklusen. Blødde litt en uke etter el og litt på ikm. Etter dette har det vært mørk"gul" (sorry detaljene) utflod.

Tok en cb test idag før jeg skulle begynne på hestekuren legen ga meg, og testen er positiv!!! MEN teststreken er ikke knallsterk? Den er godt synlig også på en armlengdes avstand, men ikke like tydelig som den horisontale. Nå er jeg skikkelig nervøs, kan testen være feil??? Jeg har jo allerede hatt en kur etter unnfangelsen isåfall.....Var IKKE meningen å bli gravid denne mnd, og tabelettene skal jo liksom gjøre det vanskeligere......Åååh, redd nå ja:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida, ja jeg skjønner at du er litt redd nå ja! Men er det en strek, så er du nok gravid! Ring legen og be om å få sjekke der, og å få snakke om hva disse medisinene kan ha forårsaket eller ikke!

Føler med deg! Og lykke til!

Skrevet

Jeg har akkurat ringt legen og fått hastetime så da får vi se. Håper i det lengste at testen er falsk, men den er nok ikke det.

Trodde vi hadde vært forsiktige denne perioden, men....

Har jo prøvd i snart et år så det er jo typisk at den sitter akkurat når den ikke skal:) Jeg har alltid så uflaks:(

Skrevet

håper alt går bra.. de sitter når en minst venter det..

Skrevet

Nå er jeg lettet:):)

Prøven hos legen viste negativ, men han ville ta ny på mandag etter å ha tatt en titt på den medbrakte cb'en. Medisinene ville som jeg fryktet ha negativ innvirkning på et eventuelt foster.

Men etter å ha kommet hjem og prøvd å slappe av litt dukket den kjente og "kjære" tanta opp:) Tror jammen at det er første gang jeg har blitt glad for å se henne!!!! Da blir det full prøving fra neste mnd og doktoren har gått med på å ikke gi meg flere streke medisiner, men prøve litt mildere behandling pga prøving. Johoo!! God helg alle sammen!!!! Jeg skal iallfall ta ett glass rødvin nå og nyyyte at det er helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...