Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 skal på jobb og er så trøtt..... prøvde å være kreativ å komme på en god unnskyldning,men.... ikke god til å juge.... jeg får bare manne meg opp tror jeg. det er myyyye vanskeligere å komme seg opp tidlig og så årne seg for å dra nå..... og er bare 17+5..... gleder meg så veldig til ferie jeg. flere som strever om morran her?
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Sliter jeg også, men stikk motsatt av deg. Våkner tidlig og får ikke sove igjen. I dag var jeg på jobb 0545 siden jeg ikke gadd å ligge og vri meg mer når klokka ble 5. Deilig med fleksitid da i det minste! Vi kan slå oss sammen, så kanskje det blir passe for begge?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Utrolig hvor forskjellig man kan være.... Er motsatt jeg... førstegangs i 16. uke... våknet da sambo dro på jobb kl 7... en halvtime etter bare måtte jeg stå opp! Føler meg frisk og opplagt! Hadde tenkt å sove lenge siden jeg skal på nattevakt... Får gå meg en lang tur etter middag og håpe på at middagskvilen tar meg ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Godt å høre at det er flere "unormale..." Synes alle er trøtte.. er jo rake motsatt og får stadig høre at du kan umulig vere normal... hehe... er vel bare mange missunnelige...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå