Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 ta på meg joggeskoene og en tykk fleecejakke, og gå meg en lang tur og håpe at solen har tenkt å stå opp i dag også:-) En fantastisk deilig måte å starte dagen på. Et energikick av dimensjoner!! Ha en strålende dag alle sammen og prøv å se de lyse sidene ved livet, istedetfor problemene - da blir dagen helt annerledes:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Gjør så godt jeg kan..... Men en strålende dag blir det stort sett hver dag:o) Tøffe du som er ute å går tur før en annen har gnidd søvnen ut av øynene.. Ja ja.... kikket litt på været...... blir nok likar i mårra...
Karomamma Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jøss, det må jeg si!! Her ligger vi ikke på latsiden Har ikke du fri i dag da? Sånne fritidsaktiviteter drives det ikke med her i gården. He he.... Det ser ikke ut som sola kommer frem riktig ennå, men vi kan jo håpe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Hehe, håpet brast i tusen knas!!! Fra strålende vårvær her om dagen til isende kald vind idag! Men det var deilig med tur da! Og vi har gått mer tur idag så frisk luft i kinnene har jeg fått:-)
♥Snulder Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Altså....kl 07.08?????? Lurer litt på om jeg skal ta en alvorlig snakk med psykiateren på jobben om deg jeg gett....;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå