Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hipp hurra for solstrålen vår som kom akkurat når vi trengte henne mest, og som er hele familiens lille lykkesten:-) Å få henne i min alder har vært helt spesielt og takknemlig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer med lille-store Rosa:o)) Spise kake og kose seg......Være lykkesten og solstråle.....hele dagen:o))
phantomet Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Hurra for frk. rosa. Tenk 2 år... Det synes jeg er litt rart, for det er slett ikke lenge siden jeg første gangen så den perfekte lille skapningen Ha en strålende flott feiring videre utover dagen!.
Trollmora Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer til både liten og stor attpåklatt )
Karomamma Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer med dagen, lille rosa!!! Måtte det bli en strålende dag og en fin fest i kveld
Plutseliten :) Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Hipp hurra for rosa 2 åring! Håper dagen blir flott med kake,pakker og masse oppmerksomhet Gratulerer også til mamma"n. Ha en koselig dag! Klem fra minstemann og
iznogood Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så mye med dagen! Nå er det bare å snuse i seg de siste restene med babylukt - for 2 år er stor og selvstendig alder. Hipp. hipp hurra for lille rosa og mammaen hennes!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. april 2008 Tusen takk for koselige hilsener:) Dagen har vi nå tilbragt på kafe og ute i iskald luft:-) Nå sover bursdagsjenta som en stein og lader opp til fest ikveld:-)
Sara Rompompei Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Hah! 2 år du! Tenker mammaen er litt ekstra stolt av jenta si i kveld ) Gratulerer så masse til lille rosa og mammaen hennes Hipp hipp heisann HURRA HURRA HURRAAAAAAA
Superlis Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Gratulerer så masse med dagen i dag!! Håper dere har hatt en fantastisk og minnerik dag:)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. april 2008 #17 Skrevet 8. april 2008 Gratulerer så masse med lille Rosas bursdag! Jeg var i Spania og gikk helt i surr i kalenderen. Sorry at jeg glemte å gratulere på selveste dagen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. april 2008 Takk for det! Og du, ingen fare med å glemme litt her og der. Gjør det igrunnen selv stadig:-D Deilig med flott tur da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå