Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Var ei på jobben som sa det til meg i dag, da jeg satt med det ene benet i kryss over det andre (sånn som vi jenter ofte sitter når vi har skjørt). Er det sant? Aldri hørt om det før, men om det er noe i det får jeg vel prøve å venne meg av med å sitte sånn. Er jo uansett ingen bra sittestilling for ryggen, men det bare blir sånn...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Som du sier er det ikke bra for ryggen, samt at du stenger flere blodbaner i beinet som du ikke stenger om du sitter riktig. Uansett, jeg sitter akkurat sånn kroppen vil sitte og ligge i øyeblikket. Det å sitte med beina i kors har ingenting med å skade barnet å gjøre, med untak at du kan få litt større risiko for blodpropp.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 heihei!! det er sant at det ikke er bra, kan fremprovosere åreknuter ved å gjøre dette!(altså over lang tid) å hvis en har bekkenløsning trigger denne stillingen smerter! prøver selv å avvenne meg denne uvanen, men er ikke lett!! har bekkenløsning også så kjenner jo at det ikke er bra...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Urk, ja da får jeg vel prøve å la være da... Grrr-er en effektiv sittestilling for å holde benene samlet når man har på skjørt da MEN åreknuter vil vi jo ikke ha så.. (Fy søren, så sitter jeg med bena i kors mens jeg skriver innlegget vettu. Dette skal bli enkelt å venne seg av med skjønner jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå