Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo bare bittelitt på vei ennå, men jeg må kneppe opp buksa hver gang jeg setter meg i sovaen. altså, jeg er bare 5 uker på vei!

Jeg har en treningsbukse, men jeg er litt enig med samboeren om at hvis man er offentlig i treningstøy og ikke svetter så likner man mistenkelig på en narkis.

Eller, det er jo litt anderledes hvis man går og strutter med magen.

Uansett, finnes det noen fornuftige utformede bukser som også ser litt pene ut, som kan være greie? Hvordan kler man seg både ordentlig og komfortabelt?

Jeg er ikke så dritkeen på snekkerbukse, de har tross alt ikke vært kule siden på 80-tallet. Jeg kommer kanskje til å ende opp i en, men det er som sagt litt tidlig å begynne med dem i 1. trisemester.

Noen som har tips? Jeg flyr jo bare rundt uten klær når jeg er hjemme, enten så er jeg bare i trusa, eller så har jeg kastet genseren. (Genseren kaster jeg bare fordi jeg blir varm og jeg liker egentlig å kle av meg litt. Altså, hjemme, ikke blant folk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg brukte først bare bukser fra Vero Moda, som er helt okei, men du trenger kanskje en større størrelse enn det du pleier. Da er det viktig å passe på at den ikke allerede er trang ved magen, og denne kunne jeg bruke veldig lenge..

Jeg hadde også en bukse som var kjøpt sommeren 07, da jeg var i praha, og den var også ganske løs rundt magen.

Etter hvert kan du kjøpe mammabukse, men det er viktig å ikke kjøpe for liten størrelse. Det fant jeg fort ut av, og fikk kun brukt den 2 ganger. Pass hele tiden på å kjøpe noe som er vidt rundt magen, men på mammabukser har du det øvre tøystykket som holder igjen..

Det går også ann å prøve alle klær i klesskapet, hvor man eventuelt kan finne noe som passa, som man ikke tenkte over. Dette fant jeg fort ut av..

Gensere bør du heller ikke ha for trangt av, jeg er nå i uke 31 og sliter med å puste, fordi genserne mine er litt trange rundt magen.. Så tenkt deg om når du kjøper nye klær. Man blir faktisk litt større enn man selv tror.

Lykke til:)

Skrevet

jeg husker jeg var også veldig oppblåst i magen i starten. så jeg begynte å bruke mammabukser tidlig.

jeg har kjøpt noen dongeri bukser på lindex. slike mammabukser med masse mykt stoff oppover magen. de ser helt ut som vanlige bukser...

vil råde deg til å gå i forskjellige butikker, lindex. h&m, osv å se etter mamma klær. hvis ikke kan du jo bruke tunikaer og tights, kjoler osv..

Skrevet

Takk for tipsene, skal gå og sjekke de mamma-avdelingene. Trodde kanskje det bare var klær for de som er kjempegravide.

Jeg har lagt på meg et par kilo før graviditeten, så buksene strammet kanske litt i utgangspunktet. Tror jeg er litt oppblåst, det er i alle fall ubehagelig med press fra bukselinningen.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...