~Simelisa & Marina~ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei. Nå har alt gått helt "glatt og smertefritt" med nattesøvnen siden jenten vår var 3 månder cirka, og helt plutselig så begynner hun å våkne om nettene igjen. Ingenting som trøster henne annet enn å komme opp, hun kan da sovne igjen om hun får sove mellom oss (noe hun særdeles veldig sjelden gjør) eller om hun får mat... Nå er d snart 5,5 og 7 år siden vi har hatt baby og føler at vi ikke helt vet/husker hva vi burde skal gjøre... Er det flere her inne som har det slik? Trenger tips, råd og veiledning da jeg mener selv at hun er for "stor" til nattmat nå igjen, da hun har klart d så lenge uten... Hun holder i tillegg på å få tenner men som virker til at det værste er over, så tviler sterkt på at det er det som vekker henne sånn helt plutselig. MVH
Marolla Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Huff de tennene gir dårlige vaner. Lillemor på 9 er likens. Hun våknet lenge kun 05 om morgenen og så til 08 igjen. Nå våker hun i tillegg klokka 01. Må nok ta en runde på dette snart.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 ja har samme problemet her, harn har sovet natten gjenom (20-8) fra han var 4 måneder. Nå putselig vokner han klokken 4 og skal ha mat.:/ tror tennene oppe kommer snart:/ men har det noe sammenheng da?
~Simelisa & Marina~ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg vet ikke om det har noen stor sammenheng med tennene, da dette har gått bra da hun fikk de 2 nede. da var det en runde med feber og paracet og dentinox men ellers gikk d greit og hun sov om natten... d kan være separasjonsangstperioden som har begynt å kommet, men tviler da hun ikke reagerer på at vi går etter vi har lagt henne for natten... vi prøvde å gi henne vann før jeg gikk å lagde en flaske til henne og d ville ikke hun ha. men da hun fikk NAN så drakk hun 160 ml og da hun var ferdig så la jeg henne og hun var rolig og fornøyd og sov resten av natten... Så ærlig talt så vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå