Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 leste akkurat en artikkel på nett der det opplyses om medikamenter som kan mistenkes for å kunne redusere sjansene for graviditet, noen av disse er ibux og naproxen som vi gjerne bruker ved menssmerter. her er adressen: http://www.babyverden.no/templates/Article____420.aspx jeg spiste disse som sukkertøy sist jeg prøvde, undres på om det var derfor det tok nærmere ett år? tror jeg skal klare meg med varmepute og paraseth i tiden fremover når jeg har TR
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jepp, sant det! Fikk beskjed om det av legen jeg da:)
Guttemamman:-) Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 jepp det stemmer og det er frykteliig frustrerende...jeg er nemlig avhengig av ibux/naproxen første dag av mensen. Hvis ikke ligger jeg rett ut og spyr og med smerter som er verre enn fødselen (jeg overdriver faktisk ikke...)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 eg har spist på Ibux dagligt i sikkert 1år. di siste 2måneden har eg ikke tatt noe sånn. men om dere vett om quetiapin copyform og er farlig? de er beroligenhets piller. ( rydde huse frem til 5-6 tiden om mårenen vis ikke:P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå