Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Vi er på besøk hos min mor og lillemor sover oppe i sprinkelsengen og pappaen på gjeste sengen hos henner. Mens gutten vår og jeg ligger på dobbeltsengen nede.. Han har jo sovet godt siden 20 00 og vært rolig.. Jeg har lagt meg og ligger og ordner litt nettbank og diverse da han plutselig setter i og gapskratter så jeg skvetter himmelhøyt.. Hehehe.. Spør han hva det er og han mumler en hel del mellom latterkulene. Jeg skjønner ingenting av det han sier, men får med meg navnet til lillesøsteren av og til. Han ler og ler, men snur seg ikke, så jeg reiser meg og lener meg over han for å se ansiktet hans og ser at han sover, hehe.. Han må jo drømme noe utrolig artig om søsteren sin, hehe.. Fler med barn som snakker i søvne?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Tuppa både kjefter og ler i søvne hehe Har fått oss mange latterkuler vi også ja, morro å våkne mitt på natten av at ungen ligger å kjefter som en gal i søvne hehehe.. Det som er rart er at hun så og si aldri kjefter på dagtid, så det virker som om hun sparer sinne til natten hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Sånn har jeg alltid vært, slik som datteren din.. Jeg var alltid blid som solen på dagen, aldri sur, sint eller irritert. Men om natten kunne jeg bli kjempesint og kjefte og smelle. Så underbevisstheten hadde vel noe som måtte bearbeides. Moren min satt av og til og hørte på for å finne ut hva jeg var sint for uten å vite det selv, også flettet hun det inn i samtaler på dagen og etter det ble det mye bedre ;-) Hun har vel noen sperrer på de litt mer agresive følelsene sine.. Prøv å snakke med henne om at det er greit å bli sint osv.
ScaryMama Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Så søtt! Min ler i søvne, og pappaen prater som bare det, så her er det skikkelig liv om natten!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 hehe, tror ikke det er så ille altså skal love deg at hun kan bli sinna om dagen også ja, som en furie! Men ikke like ofte som om natten Her om natten lå hun å fortalte vitser også, lo så jeg grein!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Hehe, mannen her prater også en del... Kan sette seg opp med øynene åpne og snakke i vei, men når jeg rugger på han og spør hva han snakker om snur han seg og sier "hysj, ser du ikke at jeg sover?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå