Gå til innhold

lukt nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke hatt noen lukt nedentil heller ikke utflod, er så glad for det, men nå når jeg er gravid synes jeg det lukter av kjønnet mitt. har også noe utflod uten farge. vet det er vanlig at jenter lukter litt nedentil men jeg er ikke vant til det. tror dere jeg vil bli meg selv igjen etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo være at du har fått deg en infeksjon da, eller at du bare er blitt mer følsom for lukter. hvis du er veldig usikker,kan du jo ringe til legen din eller gyn.avd på sykehuset da.

Skrevet

skal til legen på tirsdag så får høre med han da, men kjenner på lukten at det bare er "kvinnekjønnslukt" som veldig mange har. er bare ikke vant til det fra meg. men er sikkert noe med bakteriefloraen min som er forandret pga graviditeten, krysser fingrene for at jeg blir meg selv igjen.

• 2 år senere...
Skrevet

prøv kaplser for å gjøre ph sur der nede!

For høy ph er ikke sunt hvetrfall ikke når man er gravid. tenker da på å forebygge eller bekjempe bakteriell vaginose som kan føre til for tidlig fødel

• 3 uker senere...
Skrevet

Her sjekker typen meg jevnlig, da jeg har hatt trøbbbel med ph verdien og også sopp. Han tar en luktetest når jeg kommer nyvaska ut av dusjen. Og lukter det da, da er det som regel noe... Om du glattbarberer deg, svetter du mer nedentil, og må derfor vaske deg oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...