Gå til innhold

Hvor bestilte dere deres mei tai? Link?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva kostet den?

Lang leveringstid?

Og hvilken "type" ?

Synes det virker som om det finnes tusen typer!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg designet min selv på babyhawk.com og betalte 95 dollar med lomme og ring til å henge leker i.

Tror det tok omtrent to uker før jeg fikk den i posten. Jeg er kjempefornøyd, så jeg anbefaler å bestille der.

Babyhawk selges også på lotusbarn.no og mammamya.no

Skrevet

Jeg kjøpte min Eden mei tai på www.alveslottet.no. Ensfarget og enkel, men veldig god og fin (er ikke så fan av masse mønster)..

Hvis du vil ha flere tips bør du ta en tur inn på www.tettinntil.no

Skrevet

Man kan også spesialbestille babyhawk hos lotusbarn.no, da slipper man toll og man får en norsk butikk å forholde seg til.

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=9_215_211

Man kan velge utifra alle stoffene til babyhawk (se babyhawk.com), jeg vil også anbefale og velge de lengste stroppene. Da kan man twiste foran på babyens rumpe og ta snorene bak på sin rygg og knyte der (noe jeg foretrekker). I tillegg kan man knyte noe som heter tibetansk avslutning, det er veldig behagelig når man bærer på rygg.

Jeg har en mei tai fra ellevill.com som jeg liker veldig godt. taitasi.com har også mange fine både mei taier og stoffer og velge blandt om man vil spesialbestille.

Kjøper du en mei tai som er ferdigsydd tar det vel bare en 2 dager i posten. I alle fall hos lotusbarn, for de er i posten daglig med varer. Spesialbestiller du må du nok regne med rundt 3 uker.

Skrevet

Glemte å si at selvom man slipper toll om man spesialbestiller babyhawk fra lotusban kkoster den akkuratt det samme om man bestiller hos produsenten selv. Men tenkte bare å tipse om det i tilfelle noen foretrekker å handle hos en norsk butikk.

Skrevet

ellevill.com

kjempfornøyd. Utrolig flink dame som lager dem. Gå inn og se på galleriet. Betalte ca 1000 kr for en babyMT.

ca en mnd levering, men da er den hjemmesydd altså :)

Skrevet

Kjøpte en cubblingbaby på ebay til 200,- inkl frakt.LItt korte stropper, men ellers fornøyd.

Har også kjøpt en babyhawk som jeg venter på. Betalte 500,-kjøpte den av en bekjent. Har hørt mye bra om babyhawkem, så gleder meg :)

Skrevet

anbefaler bayhawk.bestilte via lotusbarn

Skrevet

Jeg bestilte også Babyhawken på lotusbarn. Men har hørt mye bra om baretoy.no (men de hadde ikke fargene jeg likte når jeg bestilte).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...