_Piamor_ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Gubben ha laga mg 2 brødskive m stekt pølse:) nam ska bli godt
_Piamor_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2008 Ingen som bare er pittelitt sulten;)
Monajenten Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jo, jeg er dritsulten men det hørtes IKKE godt ut med skive med pølse på:-O
_Piamor_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Jo e kjæmpe godt.Åsså med ketchup å sprøstekt løk.
_Piamor_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Hmmm. Har dåkk aldri smakt dæ eller??
harengutt Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det du spiser er da rett og slett en pølse med brødskive fremfor brød. Høres ikke spesielt godt ut, og ikke er det interessant mat heller.
_Piamor_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Fyfy. som vi sei t ungan Kan ikkje sei æsj før du har smakt det ;-)
harengutt Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Jeg sier ikke æsj, men jeg vet at jeg ikke syns noe spesielt om det. Grunnen? Jo, jeg liker ikke pølser. Tror ikke at jeg kommer til å like det noe bedre fordi det er på brødskive (noe jeg forsåvidt heller ikke liker så godt). Til slutt, det høres jo så kjedelig ut!
_Piamor_ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 Fælt hårsår folk var i natt da.kanskje på tide å legge sg?? Natti natt
harengutt Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Ha ha ha, nei jeg er alltid sånn her:) Natta!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Jeg har smakt det, men det var litt sånn i samme kategori som overstekt grandis.. eller nudler uten noen ting.. Studentmat som vi kaller det hos oss. Men det jeg har lyst på nå er: Nystekt bagel med smør, evt litt philadephia ost, grønn lollo salat, dressing (ihvertfall om man ikke har philadelphia), ett stykk hjemmelaget saftig økologisk hamburger med paprikabiter og krydder, gulost smeltet oppå, tomater med herbamare urtesalt og stekte champignongskiver, Det er natt fast mat hos oss.. Går utrolig raskt å lage det..
lille_Harepus Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 mmmm, natt mat skal spise sjokolade is med sjokoladebiter i. syke syke kvinnfolk, sitter aleine i stuen og koser meg. godt med litt alene tid av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå