Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Til min kjære NormaJean Tenk at nå er vi sammen her igjen på bim. Lette etter deg blandt stjernene i himmelen, men ser du også har funnet tilbake til de vanlig dødelige. Først vil jeg si at jeg er lei for at "Sir" Elton John tok tilbake sangen han skrev til deg. Bare tok ut navnet ditt og stappet inn den tyta Diana. Du vet kanskje at jeg aldri var helt glad for Mrs Robbinson, men jeg er kommet over det nå. Det har Fru Roosevelt også. Ta godt vare på deg selv superstjernen min. For alltid din Joe DiMaggio
Miss Misantrop Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil gjerne få bidra til denne hyllesten. Et fantastisk ikon var du. http://youtube.com/watch?v=vj98B--VY4k&feature=related
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Du er helten min Joe, selv om du dypper smulteringen i kaffen (I allefall i følge Kramer i Seinfelt) Tidenes største baseball spiller. Og for dere som er litt interesserte i forholde mellom Norma Jean og Joe DiMaggio, her er linken til noe av deres historie. Tenk 3 roser på graven fra 1962 til 1999 wow: http://nomas-nyc.com/2007/01/goodbye-norma-jean.html Ps her er linken til Mrs Robbinson:
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Syntes denne tråden var så morsom jeg, dytter- så kanskje dere alle får noen ord med hovedpersonen.
NormaJean Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Kjæreste Joe. Jeg trodde at med å bytte tilbake til mitt opprinnelige navn ville ingen kjenne meg igjen. men akk o ve, der tok jeg feil.... Joe, jeg er med barn. ditt barn.(tror jeg) Jeg vet jeg sa jeg ikke ville ha noen, at min karriere var viktigere, men jeg tok feil. Så nå sitter jeg her, med voksende mage. Men jeg har hørt at det er bra for barnet å drikke 4 martinis om dagen og ta MINST 5 Nembutal om dagen. Jeg ønsker ikke at mitt barn skal vokse farløst opp slik som jeg gjorde. Kom tilbake til meg....... xox NJ
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Sett å så på sporten i natt så jeg så dessverre din melding svært sent. Blandt alle stjernene på himmelen er din den største og klareste. Derfor vil jeg kjenne deg igjen, uansett hvor stor gruppen er. Tenk at jeg skal bli far til ditt barn... Og aldri skal jeg gå fra deg, så barnet ender opp med en nedbrutt deg. Barnet blir godt bevart i alkohol, dessuten har jeg hørt at det er mye c vitamin i oliven. Du må huske at du drikker for to nå lillevenn. Du må heller for Gudsskyld ikke slutte å røyke nå. Du koste deg jo alltid med dine lange sigaretter på elfenben munnstykke, har lest her inne at røyking er et fint middel for stress. Og du må ikke stresse nå, vi vet jo hvor fragil du er. PS Som du sikkert skjønner vil jeg selvfølgelig ha en DNA test. Vi vet godt vi to, at både Jack og Bobby var litt vel nærgående. Det er til og med rykter om Jacks privatfly i område ditt, den skrekklige natten i 62. Han var jo en sjarmerende mann, men jeg har alltid sagt at den familien er trøbbel. De ser ut til å leve under en tordensky. xxx Din Joe
NormaJean Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Kjæreste Joe. Du skal tro at ingen av brødrene kennedy er far til mitt barn. jeg kan bevise det med å dra sporenstreks til sykehuset og få en DNA test utført på fosteret. Slikt er jo tillatt bare man er kjent nok. Men nuh skal jeg tylle i meg litt mer martini, jeg har vært uforsiktig i dag og kun drukket 3 enheter med alkohol. Men jeg skal ut med Frank senere i dag, han er slik en god og kjær venn. ja en riktig gentelman.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå