Gå til innhold

Her var det faen meg dårlig med liv ja.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får smøre deg med litt ironi eller så får du faen meg pelle deg til skravle igjen da.....=)

Skrevet

Smøre meg med ironi? I hvilken sammenheng mener du det da?

Skrevet

Hmmm...la meg tenke....hvorfror stakk du nesa di inn hit? For å få liv........?

1. Enten får du lage ditt egen liv......

2. Eller så får du henge på noen av de livate ironitrådene som florerer her...

Værre er det ikke...

Skrevet

Nå trekker du forhastede konklusjoner. Jeg kom bare inn for å titte litt jeg. Men det var ikke mye som hadde skjedd her siden sist jeg var her derfor det innlegget fra meg. Ikke værre enn det.

Skrevet

Og det innlegget fra deg stinker... dra deg tilbake på skravle heller tjukka:-)

Skrevet

Ha ha ha! Angelica er den anonyme hovedinnleggeren jo! *ler meg i hjel*

Skrevet

Som sagt, ikke uten grunn dyr stikker nesa si i saker de ikke har noe med=)

Skrevet

Og dette var det mest hårreisende du kom på..............gammel.....gjeeeeeesp

Skrevet

Hæ? Det skjønte jeg mye av... Men hørtes i hvertfall ut som om du innrømmer at du er HI...

Skrevet

Har folk begynt å snakke med seg selv nå da :o)

Skrevet

Men skjønner du, Angelica, hvorfor det er rimelig å tro at du er HI? Jeg tror det ikke uten grunn forstår du...

Skrevet

hehe.. angelica er så langsynt at hun ser ikke anonymknappen engang:-) kom med noe bedre tjukka:-)

Skrevet

Jeg har ikke en slik anonym knapp, du skjønner når en logger seg inn så kan man fjerne den, så desverre å skuffe dere alle, igjen så får jeg allergisk reaksjon på å bruke den.

Skrevet

Ja vel, det var årets forklaring... Kan du forklare hvorfor det har seg slik at verken du eller HI klarer å stave "verre"?

Skrevet

Rull inn de frekkhetene dine gammelen.......noen av oss har vanlig tastatur og ikke slik som hver enkelt bokstav er i A4 format......på gamlehjemmet=)

Skrevet

Skal du begynne på stavekontroll så seint betyr det kun at du er tom for ord................så forbanna bort i natta.

Og som jeg sa, jeg har ikke en slik nn knapp.

Skrevet

Veldig greit å slenge ut et forsvar som er umulig å bekrefte /avkrefte.

Det er ikke snakk om stavekontroll, jeg la merke til at både du og HI skrev "værre" og tenkte at kanskje ikke var et sammentreff. Tom for ord? Men det er jo nettopp pga. den skrivefeilen at jeg i det hele tatt skrev i denne tråden. Derfor er det ganske relevant, og tyder ikke på at jeg er tom for ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...