Reservepappa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Noen som har noen erfaringer med hvordan jeg som kjæreste skal klare bedre å stille opp for jenta mi som sliter med post abort syndrom? Hun sier at det bare blir verre av å prate med meg, for jeg sier bare feil ting. Noen damer her som har opplevd de samme, eller eventuelt noen menn som har vært i samme situasjon som meg? Vil så gjerne klare å stille opp for jenta mi på best mulig måte. Noen som har noen erfaringer å dele?
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg dytter litt på denne jeg så kansj enoen ser den nå Lykke til:)
Sjefsmegga Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Har selv had SA, men ikke noen sterk reaksjon i ettertid på akkurat det, men har slitt med andre ting, og sliter i perioder enda, det viktigste er at han ER der for meg og lytter, trenger ikke si så mye og heller ikke prøve å forstå, men i det minste akseptere at jeg føler som jeg gjør og at jeg har det vondt. Si som det er, at du synes det er leit, men at du ikke forstår hvordan hun har det, man at du aksepterer at hun har det vanskelig og at du er der og er villig til å lytte hvis hun trenger å snakke. Menn kan ikke kjenne dette på kroppen selv, sånn er biologien, og ofte er det bedre med en klem enn med 100ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå