Gå til innhold

Gullkorn fra mannemunn :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt å snakket om hetetokter i forbindelse med graviditet med ei venninne som fødte for ett par måneder siden..mens samboeren min satt å hørte på..

jeg spurte henne om hun hadde hetetokter mens hun var gravid.. hun sa ja, men at det hadde blitt værre etter at hun hadde født, pga alt vannet i kroppen..

jeg skal ha keisersnitt, og samboeren greide da å si til meg;

det skjer vel ikke deg, de tar vel vannet ditt på sykehuset??

 

hehe.. skjønne mannfolka.. :)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...