lykkeliten i april Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg satt å snakket om hetetokter i forbindelse med graviditet med ei venninne som fødte for ett par måneder siden..mens samboeren min satt å hørte på.. jeg spurte henne om hun hadde hetetokter mens hun var gravid.. hun sa ja, men at det hadde blitt værre etter at hun hadde født, pga alt vannet i kroppen.. jeg skal ha keisersnitt, og samboeren greide da å si til meg; det skjer vel ikke deg, de tar vel vannet ditt på sykehuset?? hehe.. skjønne mannfolka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå