Gå til innhold

spinnvill av akupunktur!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Milde moses! Var hos jordmor i dag og tok modningsakupunktur, noe småen i magen har reagert noe helt vanvittig på! Han begynte å roterer og sparke rett etter at nålene var satt, og fortsatte med det leenge etterpå. Deretter tok han seg en pause på ettermiddagen, men nå har han vært helt propell der inne i timesvis! Og nå gjør det faktisk vondt! Han styrer mye nedover i bekkenet, glir over bekkenbunnen - noe som gir stikksmerter videre nedover. Det er etterhvert så ubehagelig at jeg nå begynner å lure på om fødselen vil starte i natt... (er i 39.uke).

For en reaksjon hos babyen, han spinner rundt kontinuerlig "as we speak". Noen andre som har oppplevd en slik reaksjon hos babyen sin v/akupunktur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...