mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Milde moses! Var hos jordmor i dag og tok modningsakupunktur, noe småen i magen har reagert noe helt vanvittig på! Han begynte å roterer og sparke rett etter at nålene var satt, og fortsatte med det leenge etterpå. Deretter tok han seg en pause på ettermiddagen, men nå har han vært helt propell der inne i timesvis! Og nå gjør det faktisk vondt! Han styrer mye nedover i bekkenet, glir over bekkenbunnen - noe som gir stikksmerter videre nedover. Det er etterhvert så ubehagelig at jeg nå begynner å lure på om fødselen vil starte i natt... (er i 39.uke). For en reaksjon hos babyen, han spinner rundt kontinuerlig "as we speak". Noen andre som har oppplevd en slik reaksjon hos babyen sin v/akupunktur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå