Gå til innhold

Hører vel til her jeg:)


Shio86

Anbefalte innlegg

Fant ut på mandag at jeg er gravid! Har vært litt i sjokk de siste dagene, men nå har det begynt å gå opp for meg at vi faktisk skal ha en baby i desember (hvis alt går bra - bank i bordet). Det er helt uvirkelig! Så da fant jeg ut at jeg måtte inn hit, har ingen i vennineflokken som har barn, og merker allerede nå at alt jeg tenker på er graviditet og barn :) Hvordan skal de neste 9 månedene bli? Så håper jeg kan få skravlet litt fra meg her inne... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei

 

JEg vet hvordan du har det:) 1 uke siden jeg fant det ut, og det er veldig mye å fordøye på en gang! Har heller ingen i venninnegjengen som har barn. Og det er godt å kunne prate med noen som er i samme situasjon. Som deg tenker jeg bare på graviditeten min om dagen:)

Har du fått noen symptomer ennå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har litt mensmurringer og er konstant tissetrengt. I tillegg er jeg utrolig tørst! I dag har jeg satt til livs hele 4 0,5-liters flasker med Farris + maaasse vann, men har fremdeles ikke slukket tørsten. Har ikke hatt matlyst denne uka, men det er nok mest psykisk. Mister alltid matlysten når jeg er nervøs for noe;).

 

Hva med deg, hvordan er formen din? Har du fortalt det til noen? Kjenner jeg kribler etter å fortelle, men det er jo veldig tidlig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...