Gå til innhold

Trenger å høre litt synspunkter på dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var samboer og forlovet med en gutt jeg hadde vært sammen med i 7 år. Det var frem til jeg sniktittet på en melding han fikk på tlf (etter mistanke i lengre periode) og det var ikke til å ta feil av at han hadde et eller annet med denne jenta. De hadde vært på hotell dagen/kvelden føre etc. (når han sa til meg at han var hos en kamerat.)

Uansett, han har ikke behandlet meg mye pent i de 7 årene, litt psykisk mishandling..

Nå er jeg lykkelig forlovet med drømmemannen og vi har 2 barn sammen. Bryllup planlegger vi også!

Men nå har jeg motatt masse meldinger fra han med bilder av "junior" og han sier hvor mye han savner meg og han vil gjøre det og det med meg. Jeg har alltid hatt en plass i hjertet hans (var jeg som kastet han ut) etc. Jeg har vært åpen med min samboer om disse meldinger etc. Da samboeren min og jeg var fra hverandre i ca 1 mnd, meldte jeg tilbake og han ville treffe meg og utføre div. sexuelle ting på meg. Jeg sa nei, det er uaktuelt da han også er forlovet og har 2 barn, han skal også gifte seg i august. Jeg nektet å møte han, da han ville at jeg skulle vente på han. Jeg spurte hvorfor han vil gifte seg da, (han fortalte meg han var usikker på om han ville leve resten av livet med henne) og heller vente 2-3 år og så være helt sikker. Men han fortalte meg at han ikke hadde planer om å være gift så lenge. Det var for å få mer rettigheter til dattera hans. Jeg mente han ikke fikk noe mer rettigheter av å være gift enn ikke..

Traff noen venner av han som fortalte at det virker som han ikke har det så bra. Så er ikke noe han bare sier til meg..

Jeg har kuttet kontakten helt da jeg fant tilbake til samboeren min. Fikk nytt hemmelig nummer og mail.

Synes dere jeg skal fortelle det til samboeren hans? Vil jo egentlig ikke ødelegge, men husker selv hvordan jeg reagerte når jeg oppdaget det. Og er jo veldig glad for at vi ikke var gift ennå.. Og hadde noen visst om det ville jeg veldig gjerne ha blitt fortalt det..

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det fortjener samboeren hans. Og alle trenger litt action i hverdagen. Tok du vare på meldingene? Da blir det ekstra gøy :-)

Skrevet

Om du skal fortelle det til samboeren hans, må bli opp til deg. Jeg for min del hadde ikke gjort det, da jeg vet av erfaring hvor mye ubehageligheter det kan bli av det, men jeg synes det er flott at du har kommet deg vekk fra han. Ut fra det du skriver, er han jo en rimelig ustabil mann:(

Lykke til videre:)

Skrevet

He he action er alltid gøy.. Tok ikke vare på bildene dvs jeg slettet dem da jeg gikk tilbake til min samboer...

Jeg ville ikke sagt det for at ho skal event. gå fra han, men fordi jeg vil at hun skal vite ting om samlivet deres før man gifter seg!

Har aldri møtt henne, men er så synd om ho finner ut av sånt etter de er gift! Har hørt litt av hvert om ho og er ikke mange som liker ho så de sier at ho fortjener å ikke vite.. Men jeg hadde villet vite det hadde det vært meg!!

Ho må jo velge selv om hva ho vil gjøre med han etterpå! Og hvis ho fortsatt vil ha han så for all del! Men jeg tenker at han gjorde slik mot meg og så mot henne, han kommer aldri til å slutte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...