Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Kjennes ut som om jeg er virkelig handikappet.. eneste som hjelper for meg er å sitte i sofaen med puter bak rygg og varmeflaske.. det å gå turen, sitte på kafe, rydde er helt umulig for meg nå.. er en helt tragisk smerte... huff.. gleder meg til å bli ferdig nå.. har hatt problemer med ryggen fra uke 25, men nå er det skikkelig ille.. huff huff.. gleder meg til å få kroppen tilbake nå gitt.. ja det var dagens klage....
Jorunnn82 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Prøv fysioterapi. JEg har vært til fysioterapeut som har massert og knadd ryggen min. Vært god i flere dager nå.. Muskelknuter på høyre side av ryggen som plager meg da. Ellers så kan lett styrketrening for rygg være bra, i følge fysioterapeuten min.
Grateful mom Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har god erfaring med kiropraktor, anbefales! De har også behandlinger helt fram til fødselen, hvertfall min kiropraktor.
Grateful mom Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde også problemer med å gå en periode, pga bekkenet (ikke bekkenløsning, men stivt bekken utenom graviditeten). Når jeg gikk derfra kunne jeg gå nesten normalt og følte at et eller annet var "rettet på" der baki... så prøv...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Åhh? seriøst.. kjenner jeg blir litt irritert på fysioterapauten min.. han sa at det ikke var så mye å gjøre... så han sa at jeg bare måtte holde ut de siste mndene... måtte betale 220 kroner for INGENTING.. så jeg har jo da holdt ut.. men nå er det jo bare litt over 1mnd igjen så nå skal jeg også holde ut! Blir bedre når kulen forsvinner:) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå