selfangerkjerringa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 KLEM! til mayaya, tillab, trubbel, siklerotte, meg&lille vampyr, HottenTott, rødhette*, Kine, oooooosv (og en ekstrakos til zummi fordi han er så heldig å ha vimser i huset til enhver tid, og tar godt vare på dem)
selfangerkjerringa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 ååååjoda! kooosekosekosekose! *nussepåsøtemayaya*
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Endelig har noen plassert meg i riktig bås! Jeg er søt:) Faktisk ulovlig søt:) Natta søte selfangerkjerring også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå