Lykkelig g~g~j Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 eg gjorde sånn som forklart her me å finne skatteoppgjøret mitt!!! 33 850,- IGJEN!!!! sikker på at d stemmer? altså er ferdig beregnet? SHIIIIIIT!!!! happy....
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det er BEREGNET ikke utregnet, men oftest stemmer det.
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 shiiiiiiiiiiiiiiiit!! blir en god natt søvn da.. men tror ikke d før jeg ser d i papirform... men SHIIIIIIT!!!!
Winterlady Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Tror det du får opp ikke er det du får igjen, men det du skal ha betalt i løpet av året. Og så må du selv ta frem papirene på hvor mye du faktisk har betalt og trekke fra beløpet du fikk opp på nettet. Da ser du først om du får igjen eller må betale...
stolt mor til to:) Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 kor går vi inn for å finne ut detta da?? det har ikke kommet til meg enda, men vil gjerne sjekke om jeg er skyldig eller ikke!!!
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 oki... men da ble d allikevel en GOD slant )) hihi... håper bare d stemmer.. typisk min flaks at d e feil (((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå