Frøken Linn Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 nå skjønner jeg bare mindre og mindre.. prøver å regne ut når dette vidunderet liksom skal ha skjedd,men ender bare opp med å bli forvirra. får det ikke til å stemme! regner 280 dager fra termin og ender opp med en annen dato enn det jeg burde.fikk vite hvor langt jeg var på vei på ul, og har regna tilbake til 0 og fått en annen dato.. jeg skjønner ikke detta jeg altså. blir jo bare et stort virrvarr detta...det blir da vel regna ut fra fosterets uke??? og skal man gå over til 2.tri i mors uke, eller fosterets uke??
Frøken Linn Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. april 2008 kan noen være så snill å svare meg? jeg lurer så..
HegeAE Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Du skal rekne ut i frå 1.dag siste gang du hadde menstrusjon. Altså ca 14 dager f'ør befruktning. Under svangerskapet så følger ein mor si veke.
Nagilimia Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ja stemmer at 2.tri regnes fra mors uke Du ligger hele veien 2 uker foran babyn sdin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå