Gå til innhold

lenge leve frustrasjon!! ang termin


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå skjønner jeg bare mindre og mindre..

prøver å regne ut når dette vidunderet liksom skal ha skjedd,men ender bare opp med å bli forvirra. får det ikke til å stemme! regner 280 dager fra termin og ender opp med en annen dato enn det jeg burde.fikk vite hvor langt jeg var på vei på ul, og har regna tilbake til 0 og fått en annen dato.. jeg skjønner ikke detta jeg altså. blir jo bare et stort virrvarr detta...det blir da vel regna ut fra fosterets uke???

 

og skal man gå over til 2.tri i mors uke, eller fosterets uke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen være så snill å svare meg? jeg lurer så..

Skrevet

Du skal rekne ut i frå 1.dag siste gang du hadde menstrusjon. Altså ca 14 dager f'ør befruktning. Under svangerskapet så følger ein mor si veke. :)

Skrevet

Ja stemmer at 2.tri regnes fra mors uke :) Du ligger hele veien 2 uker foran babyn sdin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...