Kaja med spire Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 TR skulle egentlig dukket opp på søndag, men ser ikke noe spor etter henne ennå Men disse negative testene er skikkelig deprimerende. Håper på positiv billigstrimmel i morgen:) I dag har jeg vært veldig trøtt, veldig sur og litt grinete (griner lett). Og jeg husker ved mine forrige svangerskap var jeg veldig hormonell, så jeg kan vel si det er et tegn. Hadde skikkelig øm mage i ettermiddag også, vanskelig og forklare, men det gjorde vondt og ubehagelig når jeg trykte på magen. Flere som er i samme situasjon som meg? Flere som ska teste i morgentidlig også kanskje? Jeg er så fryktelig redd for enda en negativ test, men da tror jeg at jeg drar til legen for å ta blodprøve, nå er jeg drittlei ventingen.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Lykke til med testingen i morgen :-) håper at det lyser positiv test mot deg da.
Slumdog Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har (hadde...?) det ganske likt som deg.. ingen TR, sur, gretten, kvalm etc. Saa dro til legen i gaar og tok en blodproeve som jeg faar svar paa senere i dag. MEN naa har selvsagt typiske TR tegn kommet (vondt i magn, litt spotting etc.) saa det er nok bare en forsinket TR (av en eller annen grunn, har ALDRI vaert forsinket tidligere). Men lykke til da, haaper paa positiv test for deg!
Kaja med spire Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Da har jeg testet med morgenurin, men det ble nok negativ test:( Uff så skuffa jeg er! Nå kan vel TR bare dukke opp, orker ikke vente lenger nå!! Vil fortsette prøvingen. Hvordan er det med deg Pacific? Har du fått svar på blodprøven? Eller har TR kommet? Håper på positivt svar hos deg:)
Slumdog Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Hei! Saa dumt med negativ test igjen, men ikke gi opp saa lenge TR holder seg borte! Jeg ringte legekontoret og de fant ikke svaret mitt (!!) saa maa ringe tilbake om 1-2 timer... Men ser ut som spottingen er i ferd med aa gaa over til helt vanlig kjip TR saa i grunn har jeg ikke noe haap lenger. Tenkte bare at jeg kan jo like godt sjekke denne blodproeven naar jeg foerst har tatt den..
Kaja med spire Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Uff, så kjipt at TR er kommet:( Hadde vært så toppers om du og jeg hadde vært gravide nå!! Tror vel at håpet mitt er ute også, føler det på meg at blodprøven viser negativt resultat:( Men da kan den h...... TR dukke opp snart, gidder ikke gå sånn å vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå