mussefrk Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hva har dere på deres søte små nå om natten, det begynner jo å bli mildere..å da er jeg litt usikker på hvor mye jeg skal ha på snuppa??
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt nattdrakt. Hun ligger på lammeskinn, så det er godt og lunt oppi senga. De siste nettene har hun kun hatt body på seg (fordi hun har hatt feber), og hun har vært god og varm.....Temperaturen ligger mellom 18-20 gradet på soverommet, og jeg vil nok bruke nattdrakt så lenge vi holder oss rundt den temperaturen.
Poteto Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 vi har bare nattdrakt å bleie nå, uten body under.. er aldri kald om morgonen.. såver ikka på lamemskinn.. er ca 17 grader
Zitro Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Har alltid kun hatt pysj på ungene jeg, helt fra fødselen... Ikke ligger dem å lammeskinn eller noe sånt heller.... vanlig sprinkelseng, men vanlig laken og sånt som hører til. Aldri opplevd at ungen er kald fordet...
mussefrk Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Jenta mi har brukt å ligge i ullbody og ullbukse på lammeskinn. Men nå er det for varmt til det, så nå har vi gått over til bare ullbody. I vanlige nattklær blir hun så fort klam liksom. Men jeg lurer på om det er nokk?
86frøken & lille krapyl Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Her blir snuppa kledd på ullbody, pyjamas og ullsokker. Kanskje på tide å legge bort ulla nå, men da det var kaldt fikk hun ikke sove uten.
Willy Wonka Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Bare vanlig pysjamas hele vinteren med dundyne og laken under....varm og god. Fortsetter med pysj en stund til, men kan tenke meg han kun trenger kortermet body/langermet body utover sommeren. På soverommet er det ca. 16-18 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå