Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Var på jakt etter noen klær i dag, så fant jeg en kjempe søt ny butikk som ikke var her sist jeg var hjemme på besøk.... fikk litt hjelp med å finne størrelsene jeg ba om, men ingen ting passet!!! til slut fant jeg en topp i størrelse XL!!! Syns jo den var skrekkelig liten i størrelse men kjøpte den alikevel, da jeg kom hjem til mamman min kunne hun fortelle meg at jeg har vært på barne butikk med klær fra 14-16 år :s Uff for et syn! Patetisk stressa kjærring med unger på slep fyker ut og inn av prøverommet for å presse seg inn i barneklær!!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Flere som har dumma seg ut i det siste?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 hæhæhæ syns jeg ser det:o) Fikk meg en god latter nå ja.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 *blir driiiiiiiiitflau nesten selv* Sånt kunne jeg funnet på å gjort også
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Kult da...personlig elsker jeg barneavdelingen til H&M, men ting er litt for lite til meg!:-( Nå som ungene blir større så synes jeg str 176 bør være standard på ungdomsavdelingene!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2008 Nei, cats. Burde ringt en alarm ihodet mitt når det var bare en skillevegg inn til exit;)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2008 Ja, det var kjempe fine klær der! Så ut som en helt vanlig dame butikk! Men hun dama som jobbet der kunne jo sakt noe etter at jeg hadde prøvd noen klærda!!!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Ja, greit å få høre det om størrelsene før selvbildet detter i gulvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå