*3barns mamma* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 heisann. hvor store og lange er deres små på 8mnd? og hvor mye og hva spiser de i løpet av en dag og hva kan de? vet vi ikke skal sammenligne for alle er forskjellige. men er kjekt og se om hun er ca på gjennomsnittet iallefall... mi jente er 64cm og 6,6kg.(hun var 46cm og 3,6 når hun ble født) hun spiser pupp og grøt til frokost,pupp og fruktpurre til lunsj,pupp og halvt middagsglass til middag og pupp og grøt til kvelds. hun snur seg begge veier men kun den ene siden, har beg til fysio for dette.. hun sitter alene lenge,men setter seg ikke opp selv,og hun åler seg... tror egentli hun er gjerne litt sein i utviklingen. elsker å ligge på magen og gjør dette hele dagen. hvordan er deres små??? kjekt om noen vil skrive...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 På 8 mnd kontrollen var jenta mi 9800 g og 72,5 cm lang. Hun spiste 2 porsjoner grøt (morgen og kveld), og 1 middagsglass, og mm morgen, kveld, og av og til ellers. Hun ålte seg rundt, rullet begge veier, satt litt alene på gulvet, men satte seg ikke opp selv. Hun vinket hadet. (hun er nå 9,5 mnd, er ikke så lett å huske alt tilbake....er så mye som skjer
woo-woo Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Min sønn blir 8 mnd om en uke. Han er nå 8500 gr og 72,5 cm. Han spiser: 07.30: Mme 150 ml 09.30: Grøt og vann 12.00: Banan, skive og vann 15.30: Middag og vann 18.30: Grøt og mme 50 ml Han åler seg fremover, bakover og i ring. Setter seg opp i krabbestilling. Klarer snart å sette seg opp, men kan sitte hvis jeg setter han. Kommer fra sittende og fram liggende på magen. Reiser seg helt opp hvis jeg holder han i hendene. Vinker hadet. +++ =)
*3barns mamma* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 tusen takk for svar. er det rundt 70cm som er gjennomsnittet når de e 8 mnd?? hehe, ser at mi er litt kort men det vet jeg jo og... jaja, hun er iallefall frisk og fin og veldig gla så bekymerer meg ikke så mye for det. hun snurrer seg og rundt i sin egen akse og vinker hei og hade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå