skilt Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Dere som er i første trimester... Vet det er litt dumt spørsmål, men hvor ofte tisser dere, ca?
Miss Dynamite Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 HELE TIDEN!!! er 10+3 idag, og det er grusomt.... opp annenhver time om natta ca... det er egentli verst når jeg ligger da.... så....30 ganger om dagen? hehehe...
skilt Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Å hallo... Stress det ja.. Kanskje jeg ikke har noe å "bekymre" meg for da... Mistenker en mulig graviditet,TR er heller ikke kommet., men... Blir nok ikke 30 ganger til dagen nei ....
Miss Dynamite Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehe.... var kanskje overdrevent med 30...si 25 da ) hehe... Ja det er veldig stress, særlig om natta...å våkne konstant av at man må tisse.skulle tro jeg drakk 10 liter før jeg legger meg.. hmm får jo håpe at det er en spire der da!! når skulle du hatt TR da?
skilt Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Hehe, jaja, 25 er ikke lite det heller ;-) Tanta mi var venta på besøk rundt 27/28 mars... Har våknet to ganger på to netter for å tisse. Er jo rart det og da=) Får nok bare vente og c...
Miss Dynamite Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 ta en test da! jeg blir så nysgjerrig på andre jeg..hihi... hmm virker jo lovende at den ikke har kommet enda! var slik jeg også begynte, fra 1 uke før jeg skulle ha mensen... da ble det verre og verre...hmm...
skilt Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Ja, huff, jeg er voldsomt nysgjerrig selv også.. Er alltid så nervøs for å teste =) Men men , må nok en tur på apoteket imorgen tidlig ja =)
Miss Dynamite Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 har du noen flere symptomer da? ja da syns jeg du ska kjøpe en, og skrive og fortelle meg åssen det går!!!hihi
skilt Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 .. Dette er nervepirrende. Ikke planlagt dette...men hadde blitt så utroooolig glaa om lillemann hadde en liten søster eller bror på vei =) Ja, jeg har jo det, andre symptomer ja... Vonde pupper om kvelden. Men det err nok det eneste utenom tissinga... =) Skal sende deg mld i morgen, ja, om resultat =)
Miss Dynamite Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 gleder meg til svar fra deg :D hehe... ja det hadde vært så kos!! hehe, her er det vonde pupper 24 timer i døgnet, går jeg uten bh i 1 min er det sykt vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå